Mrs. Wallace Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Au, jeg har fått sånne vonde sprekker på hælene, selv om jeg har filt ned huden. Noen som har et vidundermiddel å anbefale? Hjelper den kremen som det reklameres så mye for? 0 Siter
Gjest sommernick Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Jeg så reklame for en krem i kk (?), så kanskje du kan prøve? 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Scholl har kommet med en ny krem beregnet på nettopp dette. Fås bl a kjøpt på Vita. Jge har ikke rukket å teste ennå. Men i tidligere har jeg brukt Compede plaster med god effekt. 0 Siter
Gjest tips til deg Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Har du ordentlige sprekker og vondt, bør du bruke Compeed sitt middel mot hælsprekker, kjøpes på apoteket. Det er dråper du drypper på en engangsaplikator, og deretter smører på. Følger med mange aplikatorer. Både behandler og lindrer smertene. Så kan du bruke den nye kremen (Scholl?) på resten av hælene, både behandlende og forebygende. Den skal brukes morgen og kveld en uke som behandling. Kjøp en god fil også, så du får fjernet tørr hud før du smører deg. 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Akkurat det samme her. Sprekker som setter seg vondt i. Jeg har i alle år hatt ekstremt tørr hud på bena og hælene.Leggene mine må jeg smøre hver dag. Men hælene er verst. Jeg skal kjøpe den nye kremen til Scholl, har sett reklame i blader. Vær litt obs hvis du smører deg under bena er det lett for å gli når du tråkker på vått gulv. 0 Siter
Helmi Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Kremer er vel og bra, men for et par år siden skjønte jeg noe: jeg kom meg endelig til en fotterapeut. Der er jeg ca. hver 6.uke og de knusktørre føttene mine er bedre enn noen sinne. Angrer på at jeg ikke forsto å kontakte et fagmenneske tidligere - anbefaler dette på det sterkeste for alle dere med problemføtter 0 Siter
Helmi Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Kremer er vel og bra, men for et par år siden skjønte jeg noe: jeg kom meg endelig til en fotterapeut. Der er jeg ca. hver 6.uke og de knusktørre føttene mine er bedre enn noen sinne. Angrer på at jeg ikke forsto å kontakte et fagmenneske tidligere - anbefaler dette på det sterkeste for alle dere med problemføtter Forresten: jeg har jo en kremanbefaling også! Carbaderm hudkrem har vært den beste kremen for mine føtter. Fåes på apoteket og er egentlig ikke noen fotkrem, men har funket mye bedre for meg enn alle mulige spesialprodukter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Forresten: jeg har jo en kremanbefaling også! Carbaderm hudkrem har vært den beste kremen for mine føtter. Fåes på apoteket og er egentlig ikke noen fotkrem, men har funket mye bedre for meg enn alle mulige spesialprodukter. Jeg har ikke sprukne heler, men bruker et godt lag med Locobase repair etter fotbad, gir deilig myke føtter. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk for svar, folkens. Det blir nok til at jeg prøver Compede og Scholl. 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Kremer er vel og bra, men for et par år siden skjønte jeg noe: jeg kom meg endelig til en fotterapeut. Der er jeg ca. hver 6.uke og de knusktørre føttene mine er bedre enn noen sinne. Angrer på at jeg ikke forsto å kontakte et fagmenneske tidligere - anbefaler dette på det sterkeste for alle dere med problemføtter Flott at du skrev det ! Jeg skal bestille time (når skattepengene er i box) ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.