laban Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Musikk skrev (3 minutter siden): Du er jo en mann😳altid trodd det jeg😂 Da er det oppklart. Det fantes ikke Labine-seigdamer da jeg valgte nick, det navnet forsvant vel igjen etter hvert, også. Dessuten var det også andre grunner til det nickvalget. 0 Siter
Vhanja Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Jeg kjenner jeg orker ikke forholde meg til slikt. 0 Siter
laban Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun der Kathinka ser litt lesbisk ut? Anonymkode: 6cabf...85a Med fare for å spore av tråden: Hva har det med saken å gjøre hva hun eventuelt er? Verken lesbiske, homofile eller heterofile har et spesielt utseende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden laban skrev (14 minutter siden): Verken lesbiske, eller homofile har et spesielt utseende. Ganske mange har et gjenkjennelig utseende, fex traktor lesbisk eller lær homse. Nå søkte jeg litt, og det viser seg hun ER lesbisk. https://www.nettavisen.no/livsstil/jeg-er-lei-av-menn-som-sier-jeg-er-lesbisk-fordi-jeg-aldri-har-smakt-en-god-pikk/s/12-95-3423591872 Anonymkode: 6cabf...85a 0 Siter
laban Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ganske mange har et gjenkjennelig utseende, fex traktor lesbisk eller lær homse. Joda, men det betyr ikke at alle som har noen av disse "gjenkjennelige" trekkene, nødvendigvis tilhører de gruppene. Men jeg skal ikke bidra til ytterligere avsporing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.