Gjest gjør det susen? Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har gått på GR-kurs siden etter påske og gått ned 5 kilo. Jeg går tur ca 4 timer i uka + trener aerobic en gang i uka. Nå har jeg tenkt til å fortsette med GR-opplegget på egenhånd + samme mengde tur, ingen aerobic, i sommer. Har igjen 6-7 kilo til jeg har lyst til å bli kvitt. Hadde en Bailine-prøvetime i dag og lurer på om dette faktisk funker? Det rista jo godt i fettet på hofter og lår og tok skikkelig på musklene. Tenker da på om jeg skal ta 10 behandlinger som et supplement til 4 timer tur per uke + GR-kostholdet for å få litt fortgang på cm rundt lår, rompe og mage. Noen med lignende erfaring eller som tror det hjelper eller ikke hjelper... Skal i så fall betale 3200,- for 10 behandlinger. Er det normal pris? 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Jeg ville nok fortsatt som du gjør nå, og heller brukt den tiden det tar. En venninne har tro på bailine, men jeg er usikker. Trim og sunt kosthold er nok best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.