Gjest helpmenow Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Kan noen hjelpe meg? jeg har en Nokiatelefon og mottok for noen dager siden visittkort via sms - det inneholdt et telefonnr, men pga jeg hadde litt dårlig tid den dagen, fikk jeg ikke sett på denne. Nå prøver jeg å finne igjen visittkortet, men finner det ikke! Hvor/hvilken meny finner jeg den? Eller er den tapt for alltid? 0 Siter
Gjest Slik er det Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 OM du har lagret den, finner det igjen på telefonlista di. Lagret du den ikke, mistet du den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Legges det ikke som en melding i innboksen da? 0 Siter
noldine Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Nei, den lagres ikke i innboksen. Lagrer du den ikke med en gang er den borte. 0 Siter
Gjest bakvendtland Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 OM du har lagret den, finner det igjen på telefonlista di. Lagret du den ikke, mistet du den. Søren da!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.