Gjest primarily out of control Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Hei! Skal flytte og har fått en drøss med meldekort fra Posten som jeg skal sende til forskjellige for å melde om ny adresse. Men jeg har ikke clue om hvem jeg skulle sendt de til. Noen lure forslag? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Send til alle vennene og forretningsforbindelsene, til banken, til alle du har betalt regninger til og som regelmessig sender deg regninger. Posten ettersender bare post i 1 måned, så det gjelder om at sende adresseforandring til flest mulig. Hilsen 0 Siter
Atene Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Posten vil nå omadressere all posten din til den nye adressen i en periode. Hver gang du får et omadressert brev, sender du melding om adresseendring til avsenderen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Til alle du får eller ønsker å få post fra; venner, bank, foreninger, arbeidsplass, familie, skoler osv. Og som de andre sier - hver gang du får et brev i posten som posten har omadressert- så sender du en flyttemelding. 0 Siter
Gjest primarily out of control Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Send til alle vennene og forretningsforbindelsene, til banken, til alle du har betalt regninger til og som regelmessig sender deg regninger. Posten ettersender bare post i 1 måned, så det gjelder om at sende adresseforandring til flest mulig. Hilsen Takk for hjelp! 0 Siter
Gjest primarily out of control Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Posten vil nå omadressere all posten din til den nye adressen i en periode. Hver gang du får et omadressert brev, sender du melding om adresseendring til avsenderen. Takk for hjelp! 0 Siter
Gjest primarily out of control Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Til alle du får eller ønsker å få post fra; venner, bank, foreninger, arbeidsplass, familie, skoler osv. Og som de andre sier - hver gang du får et brev i posten som posten har omadressert- så sender du en flyttemelding. Takk for hjelp! 0 Siter
fresja Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Du har selvsagt gitt beskjed til folkeregisteret? Send helst ikke beskjed til de du ikke vil ha mer reklame eller tiggerbrev fra... Jeg får fortsatt post adressert til gamle adresser, på landet kommer stort sett posten frem uansett hvilken adresse der står! Er brev adressert til helt ukjente personer, havner de ofte på min arbeidsplas, for vi får stadig nye medarbedidere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.