Gå til innhold

Melde om flytting til hvem?

Anbefalte innlegg

Gjest primarily out of control
Skrevet

Hei!

Skal flytte og har fått en drøss med meldekort fra Posten som jeg skal sende til forskjellige for å melde om ny adresse. Men jeg har ikke clue om hvem jeg skulle sendt de til. Noen lure forslag?

Gjest mandolina
Skrevet

Send til alle vennene og forretningsforbindelsene, til banken, til alle du har betalt regninger til og som regelmessig sender deg regninger.

Posten ettersender bare post i 1 måned, så det gjelder om at sende adresseforandring til flest mulig.

Hilsen

Skrevet

Posten vil nå omadressere all posten din til den nye adressen i en periode.

Hver gang du får et omadressert brev, sender du melding om adresseendring til avsenderen.

Skrevet

Til alle du får eller ønsker å få post fra; venner, bank, foreninger, arbeidsplass, familie, skoler osv.

Og som de andre sier - hver gang du får et brev i posten som posten har omadressert- så sender du en flyttemelding.

Skrevet

Send til alle vennene og forretningsforbindelsene, til banken, til alle du har betalt regninger til og som regelmessig sender deg regninger.

Posten ettersender bare post i 1 måned, så det gjelder om at sende adresseforandring til flest mulig.

Hilsen

Takk for hjelp!

Skrevet

Posten vil nå omadressere all posten din til den nye adressen i en periode.

Hver gang du får et omadressert brev, sender du melding om adresseendring til avsenderen.

Takk for hjelp!

Skrevet

Til alle du får eller ønsker å få post fra; venner, bank, foreninger, arbeidsplass, familie, skoler osv.

Og som de andre sier - hver gang du får et brev i posten som posten har omadressert- så sender du en flyttemelding.

Takk for hjelp!

Skrevet

Du har selvsagt gitt beskjed til folkeregisteret?

Send helst ikke beskjed til de du ikke vil ha mer reklame eller tiggerbrev fra...

Jeg får fortsatt post adressert til gamle adresser, på landet kommer stort sett posten frem uansett hvilken adresse der står! Er brev adressert til helt ukjente personer, havner de ofte på min arbeidsplas, for vi får stadig nye medarbedidere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...