Gjest Alkohol er godt Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Har drukket to cider nå og har tenkt å ta meg en til snart,det er vel ikke mye på en dag? Har dukket vær dag i en uke nå og trives med det..... 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Det virker som om det er noe nytt du prøver på? Jeg mener du bør la være. 0 Siter
Gjest Alkohol er godt Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Det virker som om det er noe nytt du prøver på? Jeg mener du bør la være. Ja det er noe nytt og jeg syns det er helt topp,tar piller for ting også men det er jo ikke farlig å blande bare litt,holder meg til tre cider. 0 Siter
fresja Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Det var nok du som i går spurte om det var farlig å drikke hver dag(rettskrivingen røper deg), og de fleste av oss mente at det kunne være skadelig. Dessuten kan tabletten miste noe av sin effekt, eller få øket effekten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Og du skriver her fordi du innerst inne vet at det du driver med nå ikke er særlig lurt..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.