Gå til innhold

Tanna mi

Anbefalte innlegg

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Satt og spiste potetgull, og så knaste det. Tanna i har sprukket!!!! Den bak, der jeg har gnissa masse. Hm. Men det går bra foreløpig. Bør jeg gå til tannlegen med EN gang, eller kan jeg vente en stund, feks til høsten, da jeg får det billigere på tannlegehøyskolen. Det gjør bare litt vondt, og det er bare en liten sprekk...

Teit spørsmål men.

Går det an å få noe dekket feks trygdekontoret? Elns? Det aner meg at dette blir DYRT!

Gjest Pene tenner
Skrevet

Om det gjør vondt allerede, MÅ du til tannlegen snart, og ikke vente til høsten.

Og det skal dessverre MYE til før du får det dekket. Jeg hadde kjempedårlige tenner pga. en veldig alvorlig, fysisk sykdom og påfølgende medisiner, men jeg fikk ikke dekket noe. Kostet meg 20000 å rette opp i alt.

Gå i allefall til tannlegen å få en sjekk, det er ikke sikkert det er så ille og blir så dyrt.

Skrevet

Du holder neppe ut mange dagene vil jeg tro... Dessuten - jo lengre du venter, jo større blir skaden og jo vondere og dyrere blir det. Pell deg avgårde på mandag! :o)

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Du holder neppe ut mange dagene vil jeg tro... Dessuten - jo lengre du venter, jo større blir skaden og jo vondere og dyrere blir det. Pell deg avgårde på mandag! :o)

Jepp. Da ringte jeg tannlegevakten. Time i dag.

Jaja.. :-)

Ha en riktig fin dag :-)

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Om det gjør vondt allerede, MÅ du til tannlegen snart, og ikke vente til høsten.

Og det skal dessverre MYE til før du får det dekket. Jeg hadde kjempedårlige tenner pga. en veldig alvorlig, fysisk sykdom og påfølgende medisiner, men jeg fikk ikke dekket noe. Kostet meg 20000 å rette opp i alt.

Gå i allefall til tannlegen å få en sjekk, det er ikke sikkert det er så ille og blir så dyrt.

Tar det i dag jeg. Er nok lurest det. :-)

Takk for svar, og ha en fin dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...