Gå til innhold

Flislagt bad

Anbefalte innlegg

Gjest Takketitakktakk
Skrevet

Jeg har kjøpt meg leilighet for første gang! Det er pusset opp, og fliser er lagt både på badet og på kjøkkenet.

Hvordan skal jeg få hengt opp dusjhylle, knagger til håndklær etc? Er sugekopper eneste løsning her? Har dusjdører av glass, og sugekopp-dusjhylle er kanskje litt skummelt da, om det skulle ramle ned tenker jeg...

Hva gjør dere som har fliser her og der? :)

Skrevet

Da jeg var singel og hadde samme problem sjekket jeg faktisk opp en kjekkas som kom og boret små små hull i flisene og satte opp kroker og hyller for meg. ;o)

Det går an å bore hull om man har egnet boreutstyr.

Gjest Takketitakktakk
Skrevet

Da jeg var singel og hadde samme problem sjekket jeg faktisk opp en kjekkas som kom og boret små små hull i flisene og satte opp kroker og hyller for meg. ;o)

Det går an å bore hull om man har egnet boreutstyr.

Okei. Tusen takk for svar! Da må jeg altså finne meg en mann eller en slik bor! hihi:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...