Gå til innhold

Er du en...?


Gjest kun på gøy

Anbefalte innlegg

Gjest kun på gøy

Jeg har flere ganger tenkt på hvem det er som henger på DOL. Så for å tilfredsstille nysgjerrigheten min lager jeg en liten forumundersøkelse. (Om andre har flere forslag så sleng på!)

- Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år

- Er det mange med høy utdanning her?

- Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?)

- Er det flerkulturelle her? Hvor fra?

- Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv)

- Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren.

- Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    5

  • Mrs. Wallace

    3

  • jubalong70

    2

  • nick

    2

Gjest Ikke noe nick nå, nei

Jeg er høyt utdannet. Ikke kjendis, men er gift med en.. :-)

Jeg er under 60, ikke politiker og ikke noen stjerne innen idrett akkurat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hehe, det får du ikke vite.

Jeg er under 60.

Høyt utdannet... hm. Det kommer an på hva du mener. Har en treårig høyskoleutdanning.

Utdanner meg til psykolog nå.

Ikke kjendis, kommer aldri til å bli det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Å nei, du!

***** Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år

Nei, er en stund til jeg er 60 heldigvis.

***** Er det mange med høy utdanning her?

5 år høgskoleutdanning, har ett år igjen.

***** Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?)

Har vært, men ikke nå lenger. For meg opplevdes det som direkte uinteressant.

***** Er det flerkulturelle her? Hvor fra?

Tja, det kan man vel på en måte kalle det.

***** Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv)

Lokalkjendis fra den tiden da jeg arbeidet innen media. Alle kjenner apa, men apa kjenner ingen.

***** Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren.

Hoho, nei.

***** Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL?

Ikke jeg, men de finnes sikkert her de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ok, for gøy

Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL?

Nja, ikke helt presist, men kan havne under dette spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur i dag

Jeg har flere ganger tenkt på hvem det er som henger på DOL. Så for å tilfredsstille nysgjerrigheten min lager jeg en liten forumundersøkelse. (Om andre har flere forslag så sleng på!)

- Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år

5 år igjen til 60 og uførepensjonist

- Er det mange med høy utdanning her?

Rrealskole og handelsskole, livets harde skole, samt arbeidserfaring i maange år

- Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?)

Har vært tillitsvalgt i en forening

- Er det flerkulturelle her? Hvor fra?

Er utenlandsk statsborger fra det store utlandet Danmark

- Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv)

Kjent i lokalmiljøet, har vært i innslag på TV2

- Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren.

Nei

- Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL?

Bare regnskapsfører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år

Heldigvis en god stund til enda :)

- Er det mange med høy utdanning her?

5 år på høyskole

- Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?)

Takk og lov har jeg holdt meg unna det ;)

- Er det flerkulturelle her? Hvor fra?

Vel, har en far som er fra et annet vesteuropeisk land. Har bodd i flere andre land. Men er, og har alltid vært, norsk statsborger.

- Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv)

Superduperkjendis - i alle fall i min familie :)

- Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren.

Så langt i fra!

- Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL?

Tja, kunne vært knyttet til ett forum - ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år - det er enda en del år til jeg blir 60, heldigvis. :o)

- Er det mange med høy utdanning her? - jeg er ikke blant dem i alle fall.

- Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?) - Niks.

- Er det flerkulturelle her? Hvor fra? - Niks.

- Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv) - Niks.

- Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren. - Definitivt niks! :o)

- Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL? - Nok en gang niks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur i dag

Det er ingen som henger på Dol lenger.

Kun noen triste sjeler som later som.

Du kan bare tale for deg selv, vi andre sprudler over av godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bare tale for deg selv, vi andre sprudler over av godt humør.

Ikke kjønnslepper nok til å stå frem med et riktig nick en gang.

Patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år

Heldigvis en god stund til enda :)

- Er det mange med høy utdanning her?

5 år på høyskole

- Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?)

Takk og lov har jeg holdt meg unna det ;)

- Er det flerkulturelle her? Hvor fra?

Vel, har en far som er fra et annet vesteuropeisk land. Har bodd i flere andre land. Men er, og har alltid vært, norsk statsborger.

- Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv)

Superduperkjendis - i alle fall i min familie :)

- Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren.

Så langt i fra!

- Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL?

Tja, kunne vært knyttet til ett forum - ja.

"Superduperkjendis - i alle fall i min familie :)"

Da sønnen min var mindre, syntes han nok at jeg var godt kjent langt utenfor familien også! ;-) Vi så på "beat for beat", og jeg både synger med og gjetter i vei, og han er partisk sier at jeg burde ha deltatt! ;-)

Jeg repliserer at jeg nok ikke er kjent, men da protesterte han vilt! Det var da kjempemange som kjente meg, mente han;-)

og han hadde jo forsåvidt rett - jeg hilser stadig vekk på folk som han ikke kjenner, og da han var mindre kjente han nesten aldri noen som jeg ikke visste om...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timiti

"Superduperkjendis - i alle fall i min familie :)"

Da sønnen min var mindre, syntes han nok at jeg var godt kjent langt utenfor familien også! ;-) Vi så på "beat for beat", og jeg både synger med og gjetter i vei, og han er partisk sier at jeg burde ha deltatt! ;-)

Jeg repliserer at jeg nok ikke er kjent, men da protesterte han vilt! Det var da kjempemange som kjente meg, mente han;-)

og han hadde jo forsåvidt rett - jeg hilser stadig vekk på folk som han ikke kjenner, og da han var mindre kjente han nesten aldri noen som jeg ikke visste om...;-)

Hehe, det husker jeg fra jeg selv var lita. Foreldrene mine snakka stadig om den og den, og jeg kunne ikke fatte hvordan de kunne kjenne så mange mennesker. Jeg kjente fem av nabobarna, liksom. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det husker jeg fra jeg selv var lita. Foreldrene mine snakka stadig om den og den, og jeg kunne ikke fatte hvordan de kunne kjenne så mange mennesker. Jeg kjente fem av nabobarna, liksom. ;-)

*S* Husker min lille niese, som nå langt fra er liten lenger, også gjerne ville kjenne noen, så hun påstod at hun kjente både den og den av hallodamer, nyhetsopplesre osv på tv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...