Gå til innhold

Er du en...?


Gjest kun på gøy

Anbefalte innlegg

Gjest kun på gøy

Kan svare ja på ett av spørsmålene - så kan du gjette hvilket.

Jeg slår til med politiker. Riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    5

  • Mrs. Wallace

    3

  • jubalong70

    2

  • nick

    2

Gjest kun på gøy

Da har vi ett-par tre med utenlandsk bakgrunn, noen med høy og/eller "DOL-faglig" bakgrunn og noen småkjendiser også! Lite politikere her, men de har vel ikke tid. (Om de hadde vært her hadde nok nick vært fornøyd! hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Superduperkjendis - i alle fall i min familie :)"

Da sønnen min var mindre, syntes han nok at jeg var godt kjent langt utenfor familien også! ;-) Vi så på "beat for beat", og jeg både synger med og gjetter i vei, og han er partisk sier at jeg burde ha deltatt! ;-)

Jeg repliserer at jeg nok ikke er kjent, men da protesterte han vilt! Det var da kjempemange som kjente meg, mente han;-)

og han hadde jo forsåvidt rett - jeg hilser stadig vekk på folk som han ikke kjenner, og da han var mindre kjente han nesten aldri noen som jeg ikke visste om...;-)

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om treårig høgskole er høy utdanning, så stiller jeg i den klassen. Har annen utdanning i tillegg i ettertid, så i alle fall "lang" utdanning? ;) Svarte som fagperson (fysio), om enn ikke som DOL-ansatt, på bl.a. treningsforum i starten av min DOL-karriere. Har spilt på juniorlandslaget i min idrett.

Tre kryss, med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo si hvilket da vet du..! *nysgjerrig!*

Jeg er pangsjonsit! ;-)

..

...

..

Tulla! Har høyere utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

"Superduperkjendis - i alle fall i min familie :)"

Da sønnen min var mindre, syntes han nok at jeg var godt kjent langt utenfor familien også! ;-) Vi så på "beat for beat", og jeg både synger med og gjetter i vei, og han er partisk sier at jeg burde ha deltatt! ;-)

Jeg repliserer at jeg nok ikke er kjent, men da protesterte han vilt! Det var da kjempemange som kjente meg, mente han;-)

og han hadde jo forsåvidt rett - jeg hilser stadig vekk på folk som han ikke kjenner, og da han var mindre kjente han nesten aldri noen som jeg ikke visste om...;-)

Hehe. Guttungen klager stadig vekk over meg på det området. "Åååhhh, du prater med ALLE, du mamma!". Det kan bli kjedelig i lengden for en utålmodig liten fyr. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Guttungen klager stadig vekk over meg på det området. "Åååhhh, du prater med ALLE, du mamma!". Det kan bli kjedelig i lengden for en utålmodig liten fyr. :o)

*S* Jeg skjønenr dem jo godt da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ænonnymuss

Tre år på høgskole og i gang med masterutdannelse nå.

Pga utdannelsen min svarer jeg av og til på fagspørsmål i enkelte fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kun på gøy

Om treårig høgskole er høy utdanning, så stiller jeg i den klassen. Har annen utdanning i tillegg i ettertid, så i alle fall "lang" utdanning? ;) Svarte som fagperson (fysio), om enn ikke som DOL-ansatt, på bl.a. treningsforum i starten av min DOL-karriere. Har spilt på juniorlandslaget i min idrett.

Tre kryss, med andre ord?

Er det lov å spørre hvilken idrett? Er du fortsatt aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kun på gøy

Jeg er en utlending fra et europeisk land med 2 mastergrader.

Oj, to mastergrader! Får jeg spørre hvilke, og hva du jobber med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kun på gøy

Hehe, nei langt i fra.

Ok, ikke politiker. Og pensjonist er du neppe. Gjetter på høyere utdanning, men håper på kjendis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kun på gøy

Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL?

Nja, ikke helt presist, men kan havne under dette spørsmålet.

Hvilket område da? (Spør siden du har anonymt nick.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...