Gjest YvonneR Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg fødte et barn for 9 dager siden. Og smertene nedentil har ikke avtatt.. Måtte kun sy et par sting. Skrubbsår- kalte jordmor det. Under graviditeten var jeg veldig plaget av hovenhet nedentil. Nesten som åreknuter- bare i kjønnsleppene. Når jeg speiler meg nedentil nå- etter fødselen- kan jeg se at det fortsatt er veldig hovent og med tydelige "åreknuter" synlig på slimhuden. Kan også føle også med fingrene hvordan det er veldig hovent overalt. Har en helt tydelig sprengende og tyngende fornemmelse. Der hvor jeg har sydd er det også veldig hovent og "spriker" i alle retninger - slik at det ser veldig rødt, og ferskt ut.. Har også vært inne på tanken om villkjøtt..siden det ser så ferskt og rødt ut- men tenker at dette er litt tidlig? Er så vondt at jeg må ta en paracet innmellom. Noen gode ideer om hva som kan hjelpe..? Bør jeg oppsøke lege? Det lukter ikke vondt og jeg har ikke feber. Med vennlig hilsen Yvonne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278774-smerter-nedentil-i-ytre-kj%C3%B8nnsdeler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.