Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med skjenker og vitrineskap fra JYSK?

trenger noe å plassere serviser og glass i....

Skrevet

Nei, men jeg har sjekket ut noen senger (loftseng + bris med skuffer og "overbygg") og de var vanvittig skranglete! Aldri om jeg hadde lagt en unge oppi der! Nå er det jo ikke sikkert de som står i butikken er så godt skrudd sammen som de skal være, men alikevel...

På den annen side - madrassene er gode. :o)

Skrevet

Nei, men jeg har sjekket ut noen senger (loftseng + bris med skuffer og "overbygg") og de var vanvittig skranglete! Aldri om jeg hadde lagt en unge oppi der! Nå er det jo ikke sikkert de som står i butikken er så godt skrudd sammen som de skal være, men alikevel...

På den annen side - madrassene er gode. :o)

Enig i det at sengene virker skranglete! Vi var i en butikk og sjekket ut køyesenger for å ha på hytta, men endte opp i en anenn butikk med senger som var flere ganger så dyre, men minst like mange ganger så stødige/solide! ;-)

Men jeg har også sett sjenker i butikken, i heltre eik, og de virket faktisk overraskende stødige. Spisebord i hel eik likeså.

Men vi har ikke kjøpt slike, så erfaringen med dem strekker seg derfor ikke langt;-)

Skrevet

Enig i det at sengene virker skranglete! Vi var i en butikk og sjekket ut køyesenger for å ha på hytta, men endte opp i en anenn butikk med senger som var flere ganger så dyre, men minst like mange ganger så stødige/solide! ;-)

Men jeg har også sett sjenker i butikken, i heltre eik, og de virket faktisk overraskende stødige. Spisebord i hel eik likeså.

Men vi har ikke kjøpt slike, så erfaringen med dem strekker seg derfor ikke langt;-)

Det samme gjorde vi da vi kjøpte seng til poden. Vi droppet den lealause på Jysk og endte opp med en som sikkert kosta 3 ganger så mye på Skeidar, det var en Stompa-seng såvidt jeg husker.

Skrevet

Det samme gjorde vi da vi kjøpte seng til poden. Vi droppet den lealause på Jysk og endte opp med en som sikkert kosta 3 ganger så mye på Skeidar, det var en Stompa-seng såvidt jeg husker.

Skeidar her også, men tror den het "Marie" el noe slikt. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...