Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Bare lurer.

Har dere kost dere, hatt det kjipt, gått i skogen, tenkt masse nye konstruktive tanker, hoppet i havet?, vært en smule irritert på samboeren som har sett på fotball?

Fortell fortell.... :-)

Dette er herved en "åpen tråd" for smått og stort :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vært ute hele dagen nesten. Koselig dag, elsker fint vær.

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Vært ute hele dagen nesten. Koselig dag, elsker fint vær.

Ja, det har vært fantastisk vær i dag. Egentlig litt godt at det ikke har vært altfor varmt. Deilige dager i solen :) Skal vel vare til torsdag.

Skrevet

I går (det blir jo det nå) hang jeg i stroppen hele dagen! Først kjørte jeg ungene bort til eksen før jeg dro på jobb, så hadde jeg tidenes lengste og kejdeligste lørdagsvakt. Var så inom butikken og handlet en haug (skal ha bursdagsselskap for meg selv i dag) før jeg kjørte bort til eksen og hentet ungene. Der ble jeg holdt opptatt med en is og litt skravling i solveggen sammen med eksen, stemora og ungene - koselig det da! :o)

Så bar det hjem og til å bake! 32 muffins, 3 tynne nøttebunner og 34 boller... Fiksa litt piknikmat til snuppa og ei venninne som hadde piknik ute og prata med poden som koste seg inen sammen med meg. Sendte sms til kjæresten og klagde over at jeg trodde jeg har en gåent hjullager på bilen, han ringte og forsikret meg om at det nok ikke er det, men en bremsekloss som ligger innpå noe og lager ulyd og lovte han skulle se på saken. :o)

Til slutt så vi ferdig de siste 5 episodene av "Brødrene Dal og spektralsteinene" mens vi spiste nystekte boller før jeg fikk ungene til sengs alt for sent. :o)

Skrevet

Skal vi se - i går så startet dagen med at vi dro for å handle.

Skulle bytte noen sitteputer på Jysk, var og leverte en ødelagt bilderamme til reparasjon, så en tur til H&M for å kjøpe noen singletter til minstemann (det ble jammen noen sokker til jentene også...). På vei til matbutikken traff vi masse slekt, så vi ble stående å skravle sikkert en halvtimes tid.

Handlet mat - og is - før vi dro hjem.

Spiste lunsj, la minstemann. Jentene stakk ut for å sykle. Jeg gikk på verandaen og plantet i 7 verandakasser + en stor krukke ved inngangsdøra. (Flink ja!)

Så våknet minsten og sammen med 2 nabofruer gikk vi til utendørsmuseet der det var geitekillinger. Det slo an!!! Vi kjøpte vafler, saft og kaffe og koste oss!

Gikk hjem. Ryddet litt inne (utrolig hvor mye rot det kan bli selv om man er ute nesten hele dagen...). Så var det barne-TV. Minsten ble lagt. Vi leste siste kapittel i Harry Potter og den Vises Stein for jentene. Så la de seg.

Mannen og jeg kikket på opptak av Lost og Ugly Betty før vi også la oss.

En helt grei og koselig dag.

I dag skal vi først på "sommerfest" hos nabojenta, og så på grilling med barselsgruppa til minstemann på ettermiddagen.

Været er fint - og jeg tror det blir en fin dag :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det har vært fantastisk vær i dag. Egentlig litt godt at det ikke har vært altfor varmt. Deilige dager i solen :) Skal vel vare til torsdag.

Håper det varer mye lenger enn til torsdag, men jeg kan være fornøyd med det inntil videre. :-)

Skrevet

I går kjøpte jeg frokost ute på Godt Brød, satte meg i parken med avis og mat, før jeg dro på klatretur med noen venner. Slappet av på kvelden.

Herlig dag! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...