Gå til innhold

Lang tid å bli fin etter fettsuging?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ei jente på 32 år som for snart 4 uker siden utførte fettsuging av hele magen. Jeg er 162 høy og veier 52 kg, så jeg er slettes ikke fet. Men - trener en del og har blitt opphengt i at magen skulle BORT. Fettsuging er altså utført, og jeg er veldig fornøyd med klærne PÅ. Hele magen under navelen, derimot, er hard og klumpete. Ser helt merkelig ut. Har ringt og hørt med klinikken, og de sier det kan ta opptil 3 måneder før jeg ser det endelige resultatet. Lurer dog på når denne hardheten skal forsvinne? Kjennes nesten ut som brusk. STORE klumper (ble ikke min bikinisommer i år for å si det sånn).

Har utført fettsuging tidligere - innside lår, hofter og flanke. Med utmerket resultat. Første gangen skulle jeg gå med panty hele tiden den første uka. Deretter panty på bortsett fra om natten de neste tre ukene. Utførte inngrepet på magen hos en annen klinikk, og der sa de "panty dag/natt første uka", og at jeg kunne ta den av etter de neste 2 ukene. Altså 3 uker med panty totalt.

Hjelp!! Noen som kan berolige meg og si at magen min blir fin etterhvert? Jeg hadde i utganspunktet en mage som sikkert mange misunte meg... :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278840-lang-tid-%C3%A5-bli-fin-etter-fettsuging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Venninnen hennes

Ei venninne av meg gjorde som deg. Gjennomførte en fettsuging av mage, uten at det var noen som helst grunn til at hun burde gjøre det.

Vel, magen hennes ble hard og "bulkete" og er det ennå, fem år etterpå.

Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men slik var det for henne. Og hun angrer selvsagt som en hund, for det var lite å gjøre med det i ettertid. Jeg husker ikke hva hun sa det skyldtes, men det var visst noe med vevet (?) som ble skadet.

Ei venninne av meg gjorde som deg. Gjennomførte en fettsuging av mage, uten at det var noen som helst grunn til at hun burde gjøre det.

Vel, magen hennes ble hard og "bulkete" og er det ennå, fem år etterpå.

Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men slik var det for henne. Og hun angrer selvsagt som en hund, for det var lite å gjøre med det i ettertid. Jeg husker ikke hva hun sa det skyldtes, men det var visst noe med vevet (?) som ble skadet.

Det var som f... Kjenner at jeg begynner å svette her og tenker selvsagt "hvor dum går det an å bli". Ser virkelig ikke bra ut, og når du nevner skade på arrvev så er det faktisk dét som har slått meg her også...

Gjest Venninnen hennes

Det var som f... Kjenner at jeg begynner å svette her og tenker selvsagt "hvor dum går det an å bli". Ser virkelig ikke bra ut, og når du nevner skade på arrvev så er det faktisk dét som har slått meg her også...

Jeg håper for din del at du blir mer fornøyd etterhvert. Det er jo ikke sikkert at det samme som skjedde med venninnen min, gjelder deg.

Lykke til!

Jeg håper for din del at du blir mer fornøyd etterhvert. Det er jo ikke sikkert at det samme som skjedde med venninnen min, gjelder deg.

Lykke til!

Nei, jeg håper for Guds skyld ikke det. Forfengelighet har ofte sin pris. Kanskje dette er min "wake up call" når det gjelder plastikk kirurgi. Men - jeg ber og håper at det ordner seg etter hvert. Er jo bare 3 uker og 5 dager siden...

Gjest Angela25

Nei, jeg håper for Guds skyld ikke det. Forfengelighet har ofte sin pris. Kanskje dette er min "wake up call" når det gjelder plastikk kirurgi. Men - jeg ber og håper at det ordner seg etter hvert. Er jo bare 3 uker og 5 dager siden...

Jeg fettsugde ogsaa magen og ryggen, den 13 april. Magen var hard og knudrete/litt bulkete den forste tiden, men naa er den NESTEN helt fin:)

Haaper virkelig det ordner seg for deg! Spor evt. om en kontroll til kirurgen din, saa kan han se paa den.

Annonse

Jeg fettsugde ogsaa magen og ryggen, den 13 april. Magen var hard og knudrete/litt bulkete den forste tiden, men naa er den NESTEN helt fin:)

Haaper virkelig det ordner seg for deg! Spor evt. om en kontroll til kirurgen din, saa kan han se paa den.

Da krysser jeg fingrer og tær og håper det blir bedre snart. Pratet om det med samboer nettopp, og han sa "det er bare en muskel" - helt til jeg ba ham stryke meg over magen og han utbrøt "æsj!". Magen står ut til venstre på et vis. Hard som bare det. Dessuten har jeg fått pigmentflekker der, men det er det minste problemet akkurat nå.

Var til etterkontroll 2 uker etter, og kirurgen var veldig fornøyd. Det er imidlertid nå den siste uka det har blitt værre.

Den som kunne elske seg selv litt mere som man var (*sukk*)

Da krysser jeg fingrer og tær og håper det blir bedre snart. Pratet om det med samboer nettopp, og han sa "det er bare en muskel" - helt til jeg ba ham stryke meg over magen og han utbrøt "æsj!". Magen står ut til venstre på et vis. Hard som bare det. Dessuten har jeg fått pigmentflekker der, men det er det minste problemet akkurat nå.

Var til etterkontroll 2 uker etter, og kirurgen var veldig fornøyd. Det er imidlertid nå den siste uka det har blitt værre.

Den som kunne elske seg selv litt mere som man var (*sukk*)

Jeg har fått kulemage rett og slett. Verre på kvelden enn morningen, så det betyr kanskje at jeg er så "heldig" at det kun er snakk om væskeopphopning?

Gjest Angela25

Jeg har fått kulemage rett og slett. Verre på kvelden enn morningen, så det betyr kanskje at jeg er så "heldig" at det kun er snakk om væskeopphopning?

Ja d er godt mulig.

Jeg bor i Spania, og fikk operasjonen utfort her. Min kirurg sa at jeg maatte bruke bodyen som holder inn magen i 5 uker,natt og dag...tror det var saa lenge...om man bruker den mye kortere tid, vil man kanskje svelle litt, altsaa veskeoppsamling. Kirurgen min sa at det ogsaa var veldig viktig aa drikke mye vann de forste ukene.

Har du en saann stram body som du kan bruke, bare for aa se om hevelsen/bulkene gaar ned...?

Ja d er godt mulig.

Jeg bor i Spania, og fikk operasjonen utfort her. Min kirurg sa at jeg maatte bruke bodyen som holder inn magen i 5 uker,natt og dag...tror det var saa lenge...om man bruker den mye kortere tid, vil man kanskje svelle litt, altsaa veskeoppsamling. Kirurgen min sa at det ogsaa var veldig viktig aa drikke mye vann de forste ukene.

Har du en saann stram body som du kan bruke, bare for aa se om hevelsen/bulkene gaar ned...?

Ja, jeg har fremdeles body eller tights jeg kan bruke. Tok den på meg for litt siden, og har tenkt til å ha den på noen dager. Ser at de har forskjellige prosedyrer på de forskjellige klinikkene. Men hvis det kun var væskeoppsamling ville jeg ikke tro at magen skulle bli så hard. Kjennes omtrent ut som en knyttneve.

Har du lett for å få blåmerker?

Det kan være indre lesjoner og det kan ta lang tid før de blir helt borte, flere måneder faktisk.

Jeg har vel lett for å få blåmerker, ja. Så mørbanket ut etter inngrepet, men alle merkene forsvant for en ukes tid siden. Når det gjelder arr osv så har jeg veldig fin grohud.

Annonse

Gjest Angela25

Ja, jeg har fremdeles body eller tights jeg kan bruke. Tok den på meg for litt siden, og har tenkt til å ha den på noen dager. Ser at de har forskjellige prosedyrer på de forskjellige klinikkene. Men hvis det kun var væskeoppsamling ville jeg ikke tro at magen skulle bli så hard. Kjennes omtrent ut som en knyttneve.

Jeg tror du bor oppsoke kirurgen jeg, saa faar du et svar paa hva dette egentlig er.

Lykke til i allefall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...