Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest undrende i kveld
Skrevet

Du og en venn har planlagt en reise i 6 mnd. Så foreslår din venn at kjæresten hans også kan bli med, noe du selvsagt sier OK til.

Så plutselig sier din venn at han og kjæresten har bestilt flybilletter.

Ville du fremdeles reist? Dvs selv bestilt flybilletter til samme sted?

Ville du bodd på samme hotell som dem?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Gjest Happiness
Skrevet

Jeg ville snakket med kameraten min om det før jeg bestemte meg for noe som helst. Det ville jeg gjort.

Skrevet

Spør om det er slik at de helst vil dra alene eller om de synes det er helt ok at du blir med og forlang er 100% ærlig svar. Hvis de helst vil dra kun de to sammen så drar du alene, det er både sosialt og gøy og spennende og personlighetsutviklende og alldeles storartet. Jeg elsker å reise alene! :o)

Ha en fin ferie da.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Har vennen din bestilt flybilletter uten å spørre om du ville kjøpe samtidig? Det ville jeg ha funnet merkelig siden dere skulle på tur sammen. Nå virker det mer som om det er vennen din og kjæresten som skal på tur, enn du og dem. Tror du skal ta en prat med vennen din jeg.

Skrevet

Jeg tror at jeg i utgangspunktet ikke hadde ønsket at kjæresten skulle bli med. Samme hva så vil du bli tredje hjul på vogna - sammen med et kjærestepar.

Tror jeg hadde valgt å reise et annet sted...

Gjest filisofia
Skrevet

Jeg ville oppfattet det at de bestilte billetter til seg, og ikke spurte deg, som et tegn om at de vil dra alene. Utrolig dårlig gjort av kompisen din siden dere hadde avtalt tur først. Han der hadde jeg ikke villet avtalt noe veldig viktig med senere heller. Slike fok må en bare ta som de er, for ikke å bli skuffet selv. Kjedelig, men sant. Finn noen andre å dra med, eller dra alene.

Gjest snakk med ham!
Skrevet

Snakk med vennen din, uten at kjæresten hans er der. Si at du oppfatter det slik at omstendighetene har endret seg, og at det kansje er de to som skal dra alene denne gangen? Vær heller litt imøtekommende og raus, slik at han svarer oppriktig, enn at han går i forsvar og svarer noe annet enn det han virkelig mener.

Så kan du heller si etterpå at du synes han kunne vært ærlig med en gang kjæresten hans (og han) oppdaget at planene var endret.

Men kanskje de virkelig vil at du skal være med? I såfall må han kunne overbevise deg om det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...