Gå til innhold

Hvem er best til fremkallin av digitale bilder..

Anbefalte innlegg

Gjest Et, to...spørsmål :-)
Skrevet

Hvilke erfaringer har dere?

Hvem er beste og billigst, men selvsagt er det viktigst hvem man får de beste bildene fra?

Skal sende inn noen via pc´n og få de fremkalt, slik at jeg kan få de i rammer.

Det er såpass mange at jeg orker ikke å bruke printeren til dette. Dessuten går det så mye farge at det lønner seg ikke.

Kan noen være så snill og dele sine erfaringer med meg - så takk. Har alltid gjort dette selv, så har ingen erfaring med fotoknutsen og diverse andre.

thuva1365380402
Skrevet

Vi har brukt flere forskjellige til å kopiere digitale bilder. Det kommer ann på hvem som er billigst akkurat da vi skal kopiere. Nå sist brukte vi Fotolabo, har også brukt Elkjøp, Fotoknudsen, Japan Photo etc. Jeg har vært like fornøyd hver gang med kvaliteten. Nå sist ble jeg utrolig overrasket over hvor kjapt det gikk fra vi bestilte til vi fikk bildene i posten. Tror det tok bare et par dager, bestilte på en mandag kveld 690 bilder og fikk de i posten samme uke, mener å huske at det var torsdag. Synes det var kjapt levert når vi hadde bestilt så mange. Da var det et tilbud på 0,79 pr. bilde.

Gjest prust
Skrevet

Jeg leste nettopp en test på både pris og kvalitet, og Japan foto kom best ut der.

Vi har brukt Elite foto, men lastet faktisk bildene våre over på Japan foto i går. Har ikke forskt å kopiere dem over på papir enda, men det skal vi gjøre snart!

Skrevet

Så langt har jeg bare brukt FotoKnudsen, og er kjempefornøyd med dem.

www.fotoknudsen.no

hare1365380455
Skrevet

Jeg er fornøyd med fotoknudsen.

Skrevet

Jeg er fornøyd med fotoknudsen.

Takk for svar :-)

Rask levering?

Skrevet

Så langt har jeg bare brukt FotoKnudsen, og er kjempefornøyd med dem.

www.fotoknudsen.no

Lang leveringtid?

Skrevet

Jeg leste nettopp en test på både pris og kvalitet, og Japan foto kom best ut der.

Vi har brukt Elite foto, men lastet faktisk bildene våre over på Japan foto i går. Har ikke forskt å kopiere dem over på papir enda, men det skal vi gjøre snart!

Godt med flere forslag. Jeg har tittet litt, men ser dere skriver at omtrent alle er av like god kvalitet, så da tar jeg antagelig det som er billigst.

Skrevet

Vi har brukt flere forskjellige til å kopiere digitale bilder. Det kommer ann på hvem som er billigst akkurat da vi skal kopiere. Nå sist brukte vi Fotolabo, har også brukt Elkjøp, Fotoknudsen, Japan Photo etc. Jeg har vært like fornøyd hver gang med kvaliteten. Nå sist ble jeg utrolig overrasket over hvor kjapt det gikk fra vi bestilte til vi fikk bildene i posten. Tror det tok bare et par dager, bestilte på en mandag kveld 690 bilder og fikk de i posten samme uke, mener å huske at det var torsdag. Synes det var kjapt levert når vi hadde bestilt så mange. Da var det et tilbud på 0,79 pr. bilde.

Kjekt med rask levering fra fotolabo, men nå kostet det 1,50 pr. bilde derfra.

Og siden dere sier at de er like bra alle sammen, så går jeg etter prisen.

hare1365380455
Skrevet

Rask levering?

Ja, det har det vært.

Skrevet

Lang leveringtid?

1-3 dager som oftest.

Skrevet

Ja, det har det vært.

Ok :-)

Skrevet

1-3 dager som oftest.

Ok :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...