Gå til innhold

Fra Orlando til Fort Lauderdale

Anbefalte innlegg

Gjest jeg pakker Amerikakofferten
Skrevet

Jeg har kjøpt billett til Orlando og bestilt på nettet videre fly til Fort Lauderdale. Jeg har bare en time fra planlagt landing i Orlando til flyet til Fort Lauderdale går videre. Noen venner av meg sier at jeg er gal som tror det går, men dette er siste fly. Jeg fikk det for 50 amerikanske dollar, og hvis jeg ikke rekker det så må jeg finne meg et hotellrom og så finne fly neste dag.

Er jeg dum som tror det går med en time?

Skrevet

Så vidt jeg husker så er ikke flyplassen i Orlando spesielt stor.

Hvis du får bagasjen videresendt direkte - uten å måtte hente den selv og sjekke den inn igjen - så vil jeg tro det skal gå greit.

Gjest jeg pakker Amerikakofferten
Skrevet

Så vidt jeg husker så er ikke flyplassen i Orlando spesielt stor.

Hvis du får bagasjen videresendt direkte - uten å måtte hente den selv og sjekke den inn igjen - så vil jeg tro det skal gå greit.

Går det an å be om at bagasjen blir sendt direkte når jeg sjekker inn i Norge selvom jeg ikke har kjøpt billettene sammen?

Skrevet

Går det an å be om at bagasjen blir sendt direkte når jeg sjekker inn i Norge selvom jeg ikke har kjøpt billettene sammen?

Det vet jeg ikke. Kanskje du kan spørre flyselskapet på forhånd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...