Gå til innhold

camping


hare1365380455

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Vi har campingvogn og har med alt mulig, som vi trenger og noe som vi ikke trenger.

Svaret avhenger av hvilken type camping, du tenker på, om det er ryggsekktur på fjellet, tur med mototsykkel, med bil og telt eller campingvogn.

Plassen og familiens størrelse avgjør hva en tar med at ting og tang.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Vi har campingvogn og har med alt mulig, som vi trenger og noe som vi ikke trenger.

Svaret avhenger av hvilken type camping, du tenker på, om det er ryggsekktur på fjellet, tur med mototsykkel, med bil og telt eller campingvogn.

Plassen og familiens størrelse avgjør hva en tar med at ting og tang.

Hilsen

En helg i telt, to voksne og to barn.

Vi har bare vært en gang, og da glemte vi litt. Jeg skal i alle fall kjøpe noen campingstoler!

Vi hadde med pappkrus og slike ting, våtservietter, kjøkkenrull... Men finnes noe pålegg som ikke må ligge kaldt? Jeg kommer bare på syltetøy og rekost på tube; går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

En helg i telt, to voksne og to barn.

Vi har bare vært en gang, og da glemte vi litt. Jeg skal i alle fall kjøpe noen campingstoler!

Vi hadde med pappkrus og slike ting, våtservietter, kjøkkenrull... Men finnes noe pålegg som ikke må ligge kaldt? Jeg kommer bare på syltetøy og rekost på tube; går det?

Pålegg kan du kjøpe i disse små pakningene med leverpostei og makrell i tomat. De har også syltetøy og små nugattituber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Pålegg kan du kjøpe i disse små pakningene med leverpostei og makrell i tomat. De har også syltetøy og små nugattituber.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Vi har stor campingvogn, og så har vi med fortelt, underlag til forteltet og gulvtepper.

Stoler og bord til fortelt, samt grill.

Campingvognen er alltid pakket med bestikk, service, kopper og kar, gryter stekepanne osv. Dog bruker vi for det meste eengangsservice.

Ellers pakker vi de klær, som er aktuelle for årstiden.

Vi har med leker og spill for både inne og ute aktiviteter

Vi har dyner, da vi har tre oppredde senger i vognen.

Selvfølgelig må vi ha med spesiell toalettpapir til toalettet.

Ellers er det duker, håndklær, ja egentlig alt hva vi trenger.

Ferie i campingvogn er deilig, for du kan dra med deg alt mulig.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Vi har stor campingvogn, og så har vi med fortelt, underlag til forteltet og gulvtepper.

Stoler og bord til fortelt, samt grill.

Campingvognen er alltid pakket med bestikk, service, kopper og kar, gryter stekepanne osv. Dog bruker vi for det meste eengangsservice.

Ellers pakker vi de klær, som er aktuelle for årstiden.

Vi har med leker og spill for både inne og ute aktiviteter

Vi har dyner, da vi har tre oppredde senger i vognen.

Selvfølgelig må vi ha med spesiell toalettpapir til toalettet.

Ellers er det duker, håndklær, ja egentlig alt hva vi trenger.

Ferie i campingvogn er deilig, for du kan dra med deg alt mulig.

Hilsen

Vi trenger ikke så mange store ting.. ;)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

En helg i telt, to voksne og to barn.

Vi har bare vært en gang, og da glemte vi litt. Jeg skal i alle fall kjøpe noen campingstoler!

Vi hadde med pappkrus og slike ting, våtservietter, kjøkkenrull... Men finnes noe pålegg som ikke må ligge kaldt? Jeg kommer bare på syltetøy og rekost på tube; går det?

Vi har kjøleskap i campingvognen.

Ellers har de fleste campingplasser tilbudd om bytte av kjøleelementer til kjøleboks.

Vi bor i campingvognen på ferie i 5 - 6 uker i strekk, vi liker å være litt sigøynere. Vi camper hver sted i 3 - 5 dager for så å dra videre.

God ferie, hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Vi har kjøleskap i campingvognen.

Ellers har de fleste campingplasser tilbudd om bytte av kjøleelementer til kjøleboks.

Vi bor i campingvognen på ferie i 5 - 6 uker i strekk, vi liker å være litt sigøynere. Vi camper hver sted i 3 - 5 dager for så å dra videre.

God ferie, hilsen

Takk, god ferie til deg også!

Jeg er egentlig ikke noen "telt-person", men vi var en tur i fjor sommer og det var ganske herlig. Det var litt travelt med å få ungene til å sovne, men det gikk nå fint. Og det var dusj der, for det må jeg ha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Vel, jeg er ingen camper, men da jeg og sambo ble sammen skulle vi på ferie, blakke var vi, så det ble telt. Det jeg hadde med meg var en dyne, en pute og en madrass ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182162106' post='3629987]

Vel, jeg er ingen camper, men da jeg og sambo ble sammen skulle vi på ferie, blakke var vi, så det ble telt. Det jeg hadde med meg var en dyne, en pute og en madrass ;o)

:D

Det skal jeg også ha med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182162106' post='3629987]

Vel, jeg er ingen camper, men da jeg og sambo ble sammen skulle vi på ferie, blakke var vi, så det ble telt. Det jeg hadde med meg var en dyne, en pute og en madrass ;o)

Liggeunderlag, altså. Ikke madrass... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Liggeunderlag, altså. Ikke madrass... :)

Jeg hadde skikkelig madrass jeg, he he du kan tenke deg hvor mobba jeg ble ;o) For og si det slik, sambo har sluttet og ta meg med på camping, nå booker han hotell i stedenfor ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182162975' post='3630003]

Jeg hadde skikkelig madrass jeg, he he du kan tenke deg hvor mobba jeg ble ;o) For og si det slik, sambo har sluttet og ta meg med på camping, nå booker han hotell i stedenfor ;o)

LOL

Ja, da trenger du ikke ta med madrass i alle fall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

LOL

Ja, da trenger du ikke ta med madrass i alle fall! :D

Nei det er fordelen ;o)

Dessuten er jeg ikke noe på slik campingmat, huff nå høres jeg jo skikkelig prippen ut altså... ;o)

Vi er på stølen da, der koser jeg meg, men det er sambo som står for matlaging, og vi har senger der. Noen ganger overnatter vi ved ett vann ett stykke fra stølen, i telt, men det er bare en natt, og da griller vi pølser på bål. Dessverre så går det bare en natt, for kroppen min klarer ikke ligge i telt lengre, da streiker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182164475' post='3630032]

Nei det er fordelen ;o)

Dessuten er jeg ikke noe på slik campingmat, huff nå høres jeg jo skikkelig prippen ut altså... ;o)

Vi er på stølen da, der koser jeg meg, men det er sambo som står for matlaging, og vi har senger der. Noen ganger overnatter vi ved ett vann ett stykke fra stølen, i telt, men det er bare en natt, og da griller vi pølser på bål. Dessverre så går det bare en natt, for kroppen min klarer ikke ligge i telt lengre, da streiker den.

Høres koselig ut på stølen!

Jeg synes det er godt å komme hjem til egen seng etter telting, for der sovner jeg sent også og våkner tidlig... Jeg er så vár for lyder, så da får jeg ikke sove om noen langt borte sitter og snakker eller har på radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Høres koselig ut på stølen!

Jeg synes det er godt å komme hjem til egen seng etter telting, for der sovner jeg sent også og våkner tidlig... Jeg er så vár for lyder, så da får jeg ikke sove om noen langt borte sitter og snakker eller har på radio.

Sov-i-ro er et must, når du er på camping og bor tett innpå folk i dårlig lydisolerte omgivelser.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...