Gå til innhold

Vaskemaskin


Sofline

Anbefalte innlegg

Jeg henger meg på en del av de andre her og anbefaler AEG. Jeg vet ikke helt hvor gammel vår er, for kjæresten min hadde den med da han flyttet inn til meg, men den er noen år, og fortsatt like bra. God kapasitet, og så vasker den selvfølgelig tøyet helt rent:)

Jeg tror visst det ender med en AEG her også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Vi har god erfaring med AEG, som vel ligger i mellomskiktet prismessig.

Mulig vi kjøper Miele neste gang, som jeg har fått sterkt anbefalt, og som har en del flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nettlusa

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182167138' post='3630089]

Mulig det, for min har lange smale hender ;o)

Det bør jo stå i spesifikasjonene på enhver hvitevare: For handyman med lange smale hender, passer best for kvinner med korte fingre, passer alle størrelser, spesialtilpasset store never osv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det bør jo stå i spesifikasjonene på enhver hvitevare: For handyman med lange smale hender, passer best for kvinner med korte fingre, passer alle størrelser, spesialtilpasset store never osv ;-)

Det var jammen lurt! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at de fleste kjente merkene er bra. Det du kan huske på er at du har reklamasjonsrett om noe skjer. Har savnet deg her jeg! Kommet greit i orden i nye leiligheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at de fleste kjente merkene er bra. Det du kan huske på er at du har reklamasjonsrett om noe skjer. Har savnet deg her jeg! Kommet greit i orden i nye leiligheten din?

Hyggelig å høre at jeg har vært savnet! :-) Jeg har etter litt besvær endelig fått internett igjen.

Vi har kommet inn i den nye leiligheten, men det ser ikke ut. Jeg skal på IKEA i dag for å kjøpe et savnet garderobeskap og hyller til boden så jeg kan få ryddet vekk de fleste av tingene som nå står midt på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har god erfaring med AEG, som vel ligger i mellomskiktet prismessig.

Mulig vi kjøper Miele neste gang, som jeg har fått sterkt anbefalt, og som har en del flere muligheter.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre at jeg har vært savnet! :-) Jeg har etter litt besvær endelig fått internett igjen.

Vi har kommet inn i den nye leiligheten, men det ser ikke ut. Jeg skal på IKEA i dag for å kjøpe et savnet garderobeskap og hyller til boden så jeg kan få ryddet vekk de fleste av tingene som nå står midt på gulvet.

Det hjelper nok med skaper ja. Kan lett forestille meg kaoset det blir under flytting :) Men det blir nok kjempefint til sist. Når internett nå er på plass så får du tatt deg litt pauser, flott det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper nok med skaper ja. Kan lett forestille meg kaoset det blir under flytting :) Men det blir nok kjempefint til sist. Når internett nå er på plass så får du tatt deg litt pauser, flott det :)

Pauser trengs ja... Puh... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...