Gå til innhold

pent forum = sykestue??


Gjest abrahamsen

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen

Milde himmel.... Det ene legeinnlegget etter det andre på _åpent forum_?? Finnes det ikke egne forum for slikt? Allmennmedisin, Hjertekarsykdommer osv. Hva diskuteres på de forumene nå da?

Nei, nå er jeg virkelig ferdig med DOL. Dette er lavmål.

Takk for meg og takk for mye morro før i tiden:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pene meg

Jeg lurte på om du kunne hjelpe meg, jeg har et verkende gult sår midt på nesen. Folk stirrer og jeg forstår ikke hvorfor.

Siden du synes pent forum er sykestue, tenkte jeg kanskje du kan gi meg noen råd for dette?

Det gjør litt vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PrettyNurse

Jeg synes dol er en bra blanding av Grey´s anatomy og Chicago Hope, jeg=) Vi er så pene, at, både pasienter og helsepersonell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det ikke alltid vært sånn da? Som oftest er det jo flere som svarer på åpent enn på inkontinens, og det er ikke så rart folk spør der de får flest svar, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ditt nærvær :) Ser det jeg også og har nok stusset lityt over det samme. Vi får bli flinke til å henvise til rett forum kanskje.... Stikk innom etterhvert igjen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Er det ikke pga at det er mindre folk her, det er sommer, en del har sluttet og være her, de som er igjen er mest på Åpent eller Småbarn, at man da spør der hvor det er aktivitet?

Hvorfor kan du ikke bare hoppe over da? På lik linje som man hopper over andre tråder som man ikke finner spennendes på Åpent?

Lavmål synes jeg var ett litt hardt ord. Du kan jo gjøre noe med det selv, siden det opptar deg, du kan henvise til rette fora.

Det har alltid vært sykdomspørsmål på Åpent, men de var ikke så synlige, for det var så mye annet her også. Slik er det ikke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bra at vi fra psykiatri får råd fra såkalte normale som ikke sliter med psykiske lidelser. Sant å si tror jeg det har mere med at de andre forumene omtrent er døde og stille mye på grunn av at de er blitt betalingstjenester. Jeg har selv postet innlegg som strengt tatt ikke hører til under åpent fordi sjansen for å få svar her er større.

Jeg savner de politiske diskusjonene og sånt på åpent egentlig. Men kanskje det bare er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My Hero!

Dette var som om jeg skulle sagt det selv, så bra var det!

Og nå har det kommet et nytt; Når kommer skattepengene spørsmål også!

Jeg dævver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182194856' post='3630370]

Er det ikke pga at det er mindre folk her, det er sommer, en del har sluttet og være her, de som er igjen er mest på Åpent eller Småbarn, at man da spør der hvor det er aktivitet?

Hvorfor kan du ikke bare hoppe over da? På lik linje som man hopper over andre tråder som man ikke finner spennendes på Åpent?

Lavmål synes jeg var ett litt hardt ord. Du kan jo gjøre noe med det selv, siden det opptar deg, du kan henvise til rette fora.

Det har alltid vært sykdomspørsmål på Åpent, men de var ikke så synlige, for det var så mye annet her også. Slik er det ikke lengre.

Skal man hoppe over det som er rævva her nå, så må man hoppe langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

My Hero!

Dette var som om jeg skulle sagt det selv, så bra var det!

Og nå har det kommet et nytt; Når kommer skattepengene spørsmål også!

Jeg dævver!

Du må ikke dæve, hvem skal holde liv oss da? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man hoppe over det som er rævva her nå, så må man hoppe langt!

Så hopp inn på avkroken da ;o) Alle er velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Skal man hoppe over det som er rævva her nå, så må man hoppe langt!

Jeg er sikker på at du er så sprek at du klarer det. ;p

Jeg blir bare så oppgitt over den der: Nei dette likte jeg ikke, jeg syter, så stikker jeg.

Du sier at misliker noe, men er her og prøver og gjøre noe med det, det liker jeg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182200687' post='3630483]

Jeg er sikker på at du er så sprek at du klarer det. ;p

Jeg blir bare så oppgitt over den der: Nei dette likte jeg ikke, jeg syter, så stikker jeg.

Du sier at misliker noe, men er her og prøver og gjøre noe med det, det liker jeg bedre.

Jeg er doler. Det har jeg alltid vært.

Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hopp inn på avkroken da ;o) Alle er velkommen.

Var det der man måtte svare på om man var over eller under 13?

Der greide jeg ikke å svare på, så jeg gikk ut.

Hva gjør dere der som dere ikke kan gjøre her?

HÆ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

''sutrepave''

''Det er fantastisk at mine datakunnskaper kommer til almennhetens nytte så raskt :-)''

Støtter deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterbarnet

Tåler du ikke litt sykdom på et helseforum? Latterlig at du kaller det å stille medisinske spørsmål for lavmål. Det er sånne holdninger som du har, som er lavmål. Da foreslår jeg at du bytter forum hvor du kan komme med sånne rølpete kommentarer og krangle og litt sånn intriger, krig og fred og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...