Gå til innhold

pent forum = sykestue??


Gjest abrahamsen

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet

My Hero!

Dette var som om jeg skulle sagt det selv, så bra var det!

Og nå har det kommet et nytt; Når kommer skattepengene spørsmål også!

Jeg dævver!

Har du ikke stukket ennå, du som klager så fælt over dette forumet? Virker jo ikke som du har noen glede av å være her. Hvorfor er du her? For å senke nivået kanskje? Var bare et forslag, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg er doler. Det har jeg alltid vært.

Sånn er det bare.

Da får du bli en doler med spesialitet i lengdehopp ;o)

Neida, jeg skjønner hva du mener, men disse helsespm var her før også, men de er mer synlige nå, for det er ikke så mange friske diskusjoner som "spiser" dem opp.

Jeg savner diskusjonene jeg også, har lært mye nyttig opp igjennom, har fått tendenser til høyt blodtrykk, og jeg er blitt utfordret i meningene mine. Mange av de spreke debattantene er borte, det er trist, men det kan gå seg til igjen, vi som doler får se.

Jeg er både på Dol og på Avkroken, trives begge plasser, men det er på Avkroken jeg nå for mer av diskusjonsbiten. Det kan egentlig ikke sammenlignes, for det er 2 forskjellige forum, Avkroken er lukket, her på Dol er det åpent med alt det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er fantastisk at mine datakunnskaper kommer til almennhetens nytte så raskt :-)''

Støtter deg!

Veldig bra!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke stukket ennå, du som klager så fælt over dette forumet? Virker jo ikke som du har noen glede av å være her. Hvorfor er du her? For å senke nivået kanskje? Var bare et forslag, liksom..

Det heter ikke liksom, det heter lissom.

Få garmatikken på plass før du prøver å trampe på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterbarnet

Det heter ikke liksom, det heter lissom.

Få garmatikken på plass før du prøver å trampe på meg!

Kom med noe intelligent. Holder på å sovne her jeg sitter. Goodnight :)

Hilsen et gjespende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det der man måtte svare på om man var over eller under 13?

Der greide jeg ikke å svare på, så jeg gikk ut.

Hva gjør dere der som dere ikke kan gjøre her?

HÆ?

Vi kan legge ut bilder og diskutere uten å få kjeft av anonyme nick. Det første er ganske artig, det andre er utrolig deilig.

Men jeg er da innom her og jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Det er litt paradoksalt at åpent forum ble etablert for å unngå usaklige innlegg på de ulike foraene. Det skulle være en plass der folk kunne skrive hva som helst, ting som ikke passet på f.eks. psykiatri, data eller barneforum. Og så har mange av de som skriver på disse fora kommet over hit.

Det morsomme er at de begrunner dette med at det er vanskeligere å få svar på andre forum, det er for få som leser/skriver der. Skjønner de ikke at de selv er med å forsterke denne tendensen ved å skrive her? Snakk om møte seg selv i døra.

Det plager meg ikke at folk skriver her, men jeg synes folk kunne skrevet på de respektive fora i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt paradoksalt at åpent forum ble etablert for å unngå usaklige innlegg på de ulike foraene. Det skulle være en plass der folk kunne skrive hva som helst, ting som ikke passet på f.eks. psykiatri, data eller barneforum. Og så har mange av de som skriver på disse fora kommet over hit.

Det morsomme er at de begrunner dette med at det er vanskeligere å få svar på andre forum, det er for få som leser/skriver der. Skjønner de ikke at de selv er med å forsterke denne tendensen ved å skrive her? Snakk om møte seg selv i døra.

Det plager meg ikke at folk skriver her, men jeg synes folk kunne skrevet på de respektive fora i stedet.

''Det er litt paradoksalt at åpent forum ble etablert for å unngå usaklige innlegg på de ulike foraene.''

Godt poeng!

''Det morsomme er at de begrunner dette med at det er vanskeligere å få svar på andre forum, det er for få som leser/skriver der. Skjønner de ikke at de selv er med å forsterke denne tendensen ved å skrive her? Snakk om møte seg selv i døra.''

Men til alle tider ar det jo dukket opp innlegg på Åpent som "egentlig" hører hjem i andre fora. Er det egentlig fler nå? Eller legger vi bare mer merke til dem fordi det er færre andre innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

''Det er litt paradoksalt at åpent forum ble etablert for å unngå usaklige innlegg på de ulike foraene.''

Godt poeng!

''Det morsomme er at de begrunner dette med at det er vanskeligere å få svar på andre forum, det er for få som leser/skriver der. Skjønner de ikke at de selv er med å forsterke denne tendensen ved å skrive her? Snakk om møte seg selv i døra.''

Men til alle tider ar det jo dukket opp innlegg på Åpent som "egentlig" hører hjem i andre fora. Er det egentlig fler nå? Eller legger vi bare mer merke til dem fordi det er færre andre innlegg?

Jeg mener at vi legger merke til dem mer pga at det er færre innlegg nå. Trådene blir hele ikke så lange lengre, og spiser opp slike spm som ikke blir så lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182245373' post='3630700]

Jeg mener at vi legger merke til dem mer pga at det er færre innlegg nå. Trådene blir hele ikke så lange lengre, og spiser opp slike spm som ikke blir så lange.

Jeg tror som deg, og da bør vi heller bruke kreftene på å LAGE flere innlegg og lange tråder, fremfor å gremme oss over de innleggene som er her! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg tror som deg, og da bør vi heller bruke kreftene på å LAGE flere innlegg og lange tråder, fremfor å gremme oss over de innleggene som er her! ;-)

Jepp! Jeg er her jeg, og jeg er noen ganger mer aktiv enn andre. Det er flere årsaker til, men jeg jeg forsvinner ikke så lett ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182376043' post='3631769]

Jepp! Jeg er her jeg, og jeg er noen ganger mer aktiv enn andre. Det er flere årsaker til, men jeg jeg forsvinner ikke så lett ;o)

:-) Helt naturlig at det går i bølger! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...