Gjest hvakandetværefornoe? Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg våknet opp en morgen med smerte bak på leggen, og så at jeg hadde fått en ganske stor, mørk blåflekk der, uten at jeg har skadet meg. Den har vært der i flere uker nå, ser nå mer ut som en mørk sirkel med normalfarget hud i midten, bare at det er en hard klump i midten, på størrelse med en Doc ca. Er dette noe jeg bør være bekymret for? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 På størrelse med en DOC? Hadde du sagt knappenålshode hadde jeg bare hoppet videre etter innlegget ditt, men en så stor klump, helt plutselig, som i tillegg gjør vondt? Nei fysjameg, hutt deg til legen!!! *streng* 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Det høres ut som en åreknute? http://www.helsenytt.no/artikler/aareknuter.htm 0 Siter
nick Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Personlig så tror jeg det er en alien som snart kommer til å presse seg ut i en orgie av blod og gørr! Husk kamera! 0 Siter
Gjest hvakandetværefornoe? Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Det høres ut som en åreknute? http://www.helsenytt.no/artikler/aareknuter.htm Trodde det var noe eldre, gravide og inaktive fikk? (Jeg er i 20-årene og fysisk aktiv) Har tidligere hatt sånne små blå spindelvevsårer på dette området, noe jeg ikke har på det andre beinet. Det kjennes forresten ut som klumpen sitter "på" muskelen, ikke i huden (Før noen foreslår fettcyste) 0 Siter
Gjest hccoh Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 På størrelse med en DOC? Hadde du sagt knappenålshode hadde jeg bare hoppet videre etter innlegget ditt, men en så stor klump, helt plutselig, som i tillegg gjør vondt? Nei fysjameg, hutt deg til legen!!! *streng* Som en doc som er halvveis trykt inn i muskelen. Om det utgjør noen forskjell på grunn til å hute seg til legen snarest 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Som en doc som er halvveis trykt inn i muskelen. Om det utgjør noen forskjell på grunn til å hute seg til legen snarest Hutt, hutt!! *streng mammastemme* 0 Siter
Gjest forøvrig er det meste greit Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Personlig så tror jeg det er en alien som snart kommer til å presse seg ut i en orgie av blod og gørr! Husk kamera! Det tror jeg også! Eller så er det naboene av utenlandsk opprinnelse som har forent seg med noen dolere bosatt i utlandet som har krøpet inn under huden og venter på lov til å slippe ut igjen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Trodde det var noe eldre, gravide og inaktive fikk? (Jeg er i 20-årene og fysisk aktiv) Har tidligere hatt sånne små blå spindelvevsårer på dette området, noe jeg ikke har på det andre beinet. Det kjennes forresten ut som klumpen sitter "på" muskelen, ikke i huden (Før noen foreslår fettcyste) Svigerinna mi er 35 og ho har hatt åreknuter sida før ho ble 30 i alle fall, jeg også trodde før det at det var et fenomen kun eldre menn og kvinner fikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.