Gå til innhold

Plutselig mørk blåflekk med klump inni...

Anbefalte innlegg

Gjest hvakandetværefornoe?
Skrevet

Jeg våknet opp en morgen med smerte bak på leggen, og så at jeg hadde fått en ganske stor, mørk blåflekk der, uten at jeg har skadet meg. Den har vært der i flere uker nå, ser nå mer ut som en mørk sirkel med normalfarget hud i midten, bare at det er en hard klump i midten, på størrelse med en Doc ca.

Er dette noe jeg bør være bekymret for?

Skrevet

På størrelse med en DOC? Hadde du sagt knappenålshode hadde jeg bare hoppet videre etter innlegget ditt, men en så stor klump, helt plutselig, som i tillegg gjør vondt? Nei fysjameg, hutt deg til legen!!! *streng*

Skrevet

Personlig så tror jeg det er en alien som snart kommer til å presse seg ut i en orgie av blod og gørr!

Husk kamera!

Gjest hvakandetværefornoe?
Skrevet

Det høres ut som en åreknute?

http://www.helsenytt.no/artikler/aareknuter.htm

Trodde det var noe eldre, gravide og inaktive fikk? (Jeg er i 20-årene og fysisk aktiv)

Har tidligere hatt sånne små blå spindelvevsårer på dette området, noe jeg ikke har på det andre beinet.

Det kjennes forresten ut som klumpen sitter "på" muskelen, ikke i huden (Før noen foreslår fettcyste) :)

Gjest hccoh
Skrevet

På størrelse med en DOC? Hadde du sagt knappenålshode hadde jeg bare hoppet videre etter innlegget ditt, men en så stor klump, helt plutselig, som i tillegg gjør vondt? Nei fysjameg, hutt deg til legen!!! *streng*

Som en doc som er halvveis trykt inn i muskelen. Om det utgjør noen forskjell på grunn til å hute seg til legen snarest :)

Skrevet

Som en doc som er halvveis trykt inn i muskelen. Om det utgjør noen forskjell på grunn til å hute seg til legen snarest :)

Hutt, hutt!!

*streng mammastemme*

Gjest forøvrig er det meste greit
Skrevet

Personlig så tror jeg det er en alien som snart kommer til å presse seg ut i en orgie av blod og gørr!

Husk kamera!

Det tror jeg også!

Eller så er det naboene av utenlandsk opprinnelse som har forent seg med noen dolere bosatt i utlandet som har krøpet inn under huden og venter på lov til å slippe ut igjen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Trodde det var noe eldre, gravide og inaktive fikk? (Jeg er i 20-årene og fysisk aktiv)

Har tidligere hatt sånne små blå spindelvevsårer på dette området, noe jeg ikke har på det andre beinet.

Det kjennes forresten ut som klumpen sitter "på" muskelen, ikke i huden (Før noen foreslår fettcyste) :)

Svigerinna mi er 35 og ho har hatt åreknuter sida før ho ble 30 i alle fall, jeg også trodde før det at det var et fenomen kun eldre menn og kvinner fikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...