Gjest kizi Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jenta var skjønn og hun sang fantastisk nydelig, men om dette er riktig for en 6-åring er jeg derimot i tvil om. 0 Siter
orpah Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 Jenta var skjønn og hun sang fantastisk nydelig, men om dette er riktig for en 6-åring er jeg derimot i tvil om. Nei sant det. Hun har tid på seg til å utvikle talentet , hehe. Jeg er glad Paul Potts vant! . Men hun har jammen talent og sjarm. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hun var aldeles skjønn og hadde en nydelig stemme! Ellers er jeg enig i det Kizi sier, at det kanskje ikke er riktig for et så lite barn og jeg håper virkelig foreldrene lar henne være barn lenge, lenge ennå. 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jenta var skjønn og hun sang fantastisk nydelig, men om dette er riktig for en 6-åring er jeg derimot i tvil om. Helt enig med deg! Hun var kjempeflink, men det er stor forskjell på at man f eks lar en 6-åring synge på TV og kanskje gi ut plate, og på det å la henne delta i en konkurranse med "utstemming"! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.