Gå til innhold

Hårfarging - trenger hjelp FORT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lova venninna mi å farge håret hennes. Hun sitter her, klar som et egg, men så står det i brukerveiledningen at fargen skal påføres i tørt, uvasket hår.

Håret hennes er ikke helt rent, ikke sånn kjempefett, men litt fett og ikke vasket siden lørdag.

Skal hun vaske håret (og føne det tørt) før jeg har i blandingen, eller skal jeg ha den rett i det så ikke alt for rene håret?

Skrevet

Jeg ville ha vasket og fønet først. Lørdag er nokså lenge siden.......

Gjest hårfarge er gøy
Skrevet

Sikkert altfor sent nå, men jeg ville ikke ha vasket håret først. Fargen setter seg ikke så godt i nyvasket hår er min erfaring. Men gikk det bra? Da vet jeg det til en annen gang:)

Skrevet

Bedre å farge skittent enn rent hår.

Å ikke vaske håret fra lørdag til tirsdag hørtes jo temmelig kvalmt ut, og i tillegg forvente at andre skal klasse fingrene sine oppi der da... Eller?

Skrevet

Sikkert altfor sent nå, men jeg ville ikke ha vasket håret først. Fargen setter seg ikke så godt i nyvasket hår er min erfaring. Men gikk det bra? Da vet jeg det til en annen gang:)

Endte opp med å vaske og føne det før farging. Det ser greit ut så langt, ihvertfall..

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jaja, nå er det jo for sent.....Men så du vet det til en annen gang, fargen setter seg mye, mye bedre i skittent hår. Dette vet jeg etter min tid i frisørsalong. Faktisk.....jo skitnere - jo bedre :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...