sant å si Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Har lova venninna mi å farge håret hennes. Hun sitter her, klar som et egg, men så står det i brukerveiledningen at fargen skal påføres i tørt, uvasket hår. Håret hennes er ikke helt rent, ikke sånn kjempefett, men litt fett og ikke vasket siden lørdag. Skal hun vaske håret (og føne det tørt) før jeg har i blandingen, eller skal jeg ha den rett i det så ikke alt for rene håret? 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg ville ha vasket og fønet først. Lørdag er nokså lenge siden....... 0 Siter
Gjest hårfarge er gøy Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Sikkert altfor sent nå, men jeg ville ikke ha vasket håret først. Fargen setter seg ikke så godt i nyvasket hår er min erfaring. Men gikk det bra? Da vet jeg det til en annen gang:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Bedre å farge skittent enn rent hår. Å ikke vaske håret fra lørdag til tirsdag hørtes jo temmelig kvalmt ut, og i tillegg forvente at andre skal klasse fingrene sine oppi der da... Eller? 0 Siter
sant å si Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Sikkert altfor sent nå, men jeg ville ikke ha vasket håret først. Fargen setter seg ikke så godt i nyvasket hår er min erfaring. Men gikk det bra? Da vet jeg det til en annen gang:) Endte opp med å vaske og føne det før farging. Det ser greit ut så langt, ihvertfall.. 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jaja, nå er det jo for sent.....Men så du vet det til en annen gang, fargen setter seg mye, mye bedre i skittent hår. Dette vet jeg etter min tid i frisørsalong. Faktisk.....jo skitnere - jo bedre ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.