Gjest Elextra Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Det funker bra med Miele-maskin iallefall! Tenker å kjøpe Miele neste gang :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Tenker å kjøpe Miele neste gang :-) Kan varmt anbefale den:) Det sies at Miele også varer mye lengre enn andre merker. Dessuten er det visst den som vasker mest skånsomt. Før var Miele mye dyrere enn de fleste (alle?) andre maskiner, men den har sunket endel i pris, så nå er den overkommelig for de fleste! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Kan varmt anbefale den:) Det sies at Miele også varer mye lengre enn andre merker. Dessuten er det visst den som vasker mest skånsomt. Før var Miele mye dyrere enn de fleste (alle?) andre maskiner, men den har sunket endel i pris, så nå er den overkommelig for de fleste! Kjøpte en AEG for 10 år siden for rundt 5000, tror jeg, og den må vel sies å ha gjort sitt snart. Også fordi jeg ønsker en med større kapasitet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Kjøpte en AEG for 10 år siden for rundt 5000, tror jeg, og den må vel sies å ha gjort sitt snart. Også fordi jeg ønsker en med større kapasitet. Vi hadde AEG de to siste gangene, men de varte ikke mer enn ca 5 år. Vi vasker utrolig masse klær, så for oss er det nok mest økonomisk med Miele. Den trekker heller ikke så mye strøm og har stor trommel og god sentrifugering. Nå høres jeg ut som jeg er utsendt fra Miele *hehe* 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Med vaskebrett! Ikke akkurat noe jeg har liggende... :-) Men jeg har fått vasket tørkestativet fullt. 0 Siter
Babette Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Ikke akkurat noe jeg har liggende... :-) Men jeg har fått vasket tørkestativet fullt. Men bruker du ikke å vaske for hånd når du er på ferie? Jeg bruker å skylle opp undertøy, badetøy, T-skjorter og den slags i biotex nesten daglig da. Det vanskeligste er å skylle ut pulveret ordentlig. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Jeg synes egentlig det verste med håndvasking i stor stil er å få vridd det opp skikkelig. Det blir nokså vått og drypper fælt... bedre hvis du kan henge det litt ut i vinden:-) Jeg kan i hvert fall si jeg har fått brukt armmuskulaturen i dag. En olabukse kan trekke til seg mye vann har jeg funnet ut. Det fikk hengt en stund i vinden, men så begynte det å regne... 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Men bruker du ikke å vaske for hånd når du er på ferie? Jeg bruker å skylle opp undertøy, badetøy, T-skjorter og den slags i biotex nesten daglig da. Det vanskeligste er å skylle ut pulveret ordentlig. Pulveret jeg brukte løste seg opp av seg selv. Jeg kan kun huske å ha vasket i håndvask en gang -etter å ha sølt pizza på yndlingst-skjorta mi på ferie mange dager fra en vaskemaskin. Den ble ikke helt ren. Så jeg har visst litt å lære her. T-skjorta har senere blitt pyntet med blodflekker. 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Men bruker du ikke å vaske for hånd når du er på ferie? Jeg bruker å skylle opp undertøy, badetøy, T-skjorter og den slags i biotex nesten daglig da. Det vanskeligste er å skylle ut pulveret ordentlig. Ta med deg litt flytende såpe på en liten flaske neste gang:-) 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kan i hvert fall si jeg har fått brukt armmuskulaturen i dag. En olabukse kan trekke til seg mye vann har jeg funnet ut. Det fikk hengt en stund i vinden, men så begynte det å regne... Under en interrail for mange år siden var jeg dum nok til å håndvaske badehåndkleet mitt!! Det tok jammen lang tid å tørke - selv i solvarmt land! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Under en interrail for mange år siden var jeg dum nok til å håndvaske badehåndkleet mitt!! Det tok jammen lang tid å tørke - selv i solvarmt land! Jeg har lagt håndklede hunder tørkestativet for å unngå vannsøl på gulvet.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.