Gå til innhold

Aktiviteter til utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover, og skal følgelig snekre sammen et staselig utdrikningslag. Vi blir 8 stykker inkludert brudgommen (ja, jeg skal være hans forlover selv om jeg er jente...:o).

Jeg har litt idetørke om dagen, så fortell meg hva dere har vært med på i utdrikningslag som har vært gøy!

Jeg venter i spenning :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Om det er noe han har snakket om at han ønsker å gjøre, så kan det nå være mulighet til det. F.eks. fallskjermhopping e.l. Det kan bli veldig vellykket dersom han faktisk ønsker det. (Eller er det jo kjempemisslykket)

Jeg har ikke sansen for å drite ut folk. Det er vel omgivelsen som synes er mest artig.

Kanskje en grilltur ved vannet med overnatting i telt. Ei bekjent fikk det. De tok kanoen og badlet litt før det grillet og koste seg. Etterpå fikk ho et album med bilder av hele dagen. Ho var strålende fornøyd med det.

Har også hørt om noen som har reist til Tusenfryd, men det bør også passe til personen det gjelder. Der egner nok også alkohol deg dårlig.

Skrevet

Om det er noe han har snakket om at han ønsker å gjøre, så kan det nå være mulighet til det. F.eks. fallskjermhopping e.l. Det kan bli veldig vellykket dersom han faktisk ønsker det. (Eller er det jo kjempemisslykket)

Jeg har ikke sansen for å drite ut folk. Det er vel omgivelsen som synes er mest artig.

Kanskje en grilltur ved vannet med overnatting i telt. Ei bekjent fikk det. De tok kanoen og badlet litt før det grillet og koste seg. Etterpå fikk ho et album med bilder av hele dagen. Ho var strålende fornøyd med det.

Har også hørt om noen som har reist til Tusenfryd, men det bør også passe til personen det gjelder. Der egner nok også alkohol deg dårlig.

"Jeg har ikke sansen for å drite ut folk. Det er vel omgivelsen som synes er mest artig. "

Helt enig!!

Jeg fikk faktisk høre i ettertid at en av min manns kompiser HELDIGVIS hadde blitt nedstemt fra de andre når det gjaldt et forslag til påfunn under utdrikningslaget for han, og det gjaldt utdritning BOKSTAVELIG!

Han fyren mente det ville vært kjempegøy med "utdritningslag", dvs der brudgommen fikk kraftige laksativer og måtte tilbringe hele kvelden på do. Fatter ikke at han kunne synes slikt var moro.

Kompisen var voksen mann i slutten av tjueåra, med kone og hus og unger, og en gjennomgående real fyr. Kanskje barna var i den verste bæsj&tiss&promp-fasen, og faren derfor var påvirket av det???

Gjest Elextra
Skrevet

"Jeg har ikke sansen for å drite ut folk. Det er vel omgivelsen som synes er mest artig. "

Helt enig!!

Jeg fikk faktisk høre i ettertid at en av min manns kompiser HELDIGVIS hadde blitt nedstemt fra de andre når det gjaldt et forslag til påfunn under utdrikningslaget for han, og det gjaldt utdritning BOKSTAVELIG!

Han fyren mente det ville vært kjempegøy med "utdritningslag", dvs der brudgommen fikk kraftige laksativer og måtte tilbringe hele kvelden på do. Fatter ikke at han kunne synes slikt var moro.

Kompisen var voksen mann i slutten av tjueåra, med kone og hus og unger, og en gjennomgående real fyr. Kanskje barna var i den verste bæsj&tiss&promp-fasen, og faren derfor var påvirket av det???

I mange gjenger later det til å være om å gjøre å ta igjen for eget utdrikningslag ved å finne på stadig verre ting.

Husker også de første utdrikningslagene jeg var i, da jeg (og bruden) var rundt 20, da var det også om å gjøre at bruden skulle drite seg ut offentlig, f.eks. ved å få oppgaver som skulle utføres på offentlig sted, og gjerne med mest mulig alkohol innabords. Festlig.

Heldigvis vokste vi fort fra slike utdrikningslag, og i stadig større grad dreier det seg nå om få finne på noe hyggelig sammen, gjerne ilagt noen overraskelser for bruden.

Skrevet

I mange gjenger later det til å være om å gjøre å ta igjen for eget utdrikningslag ved å finne på stadig verre ting.

Husker også de første utdrikningslagene jeg var i, da jeg (og bruden) var rundt 20, da var det også om å gjøre at bruden skulle drite seg ut offentlig, f.eks. ved å få oppgaver som skulle utføres på offentlig sted, og gjerne med mest mulig alkohol innabords. Festlig.

Heldigvis vokste vi fort fra slike utdrikningslag, og i stadig større grad dreier det seg nå om få finne på noe hyggelig sammen, gjerne ilagt noen overraskelser for bruden.

Jeg kjente ikke den nevnte vennen da han giftet seg - dte var før min tid. Men jeg har aldri hørt vannvittige historier fra utdrikningslagene. Det har sjelen vært så mye verre enn at de f eks har fått på seg en "ball and chain" rundt ankelen, og så må de drasse på den på et offentlig sted.

Generelt synes jeg at gjengen er svært lite "harry", og nevnte venn også, og jeg var derfor ekstra sjokkert over at han syntes dette var et festlig påfunn.

Ja ja, det er mange slags dyr i arken....;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det viktigste er at man finner på noe hyggelig sammen, og det bør være et element av overraskelse for bruden/brudgommen.

Morsomt også om en klarer å lure bruden/brudgommen når det gjelder tidpsunktet, og at hun/han tror h*n skal noe helt annet. Har vært med på flere morsomme introer til utdrikningslag hvor arbeidsgiver har vært involvert og vedkommende tror h*n skal på et viktig jobboppdrag.

I mitt utdrikningslag var ett av innslagene at hver og en av mine venninner imiterte en av mine ekskjærester, og jeg skulle gjette hvem. Det var ganske festlig, og et kom en del kommentarer som "Har du vært sammen med HAM!?" :)

Annonse

Skrevet

I et jenteutdrikningslag jeg var i, gjorde man følgende, som sikkert kan overføres til gutter også:

På forhånd hadde noen spurt brudgommen en del spørsmål om bruden og om paret, og så skulle hun gjette hva han hadde svart. Hans svar var skrevet på plakater som ble holdt opp bak henne, slik at bare vi gjestene så det og ikke hun selv.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det spørs litt på hvordan brudgommen er og hvor mye penger en vil legge i det. Er det fart og spenning som gjelder kan kanskje go-cart eller rafting være tingen. Er han en showman kan leie av studio med innspilling av en låt være en idè. Kan bli gøy når gjengen korer i bakgrunnen (og ingen kan synge..)

Er han en stille og rolig kar kan man lage en hinderløype med spørsmål underveis (drikkestasjoner..). Jeg har vært i utdrikningslag der vi spilte håndballkamp (hun var håndballspiller) med spesielle regler som bruden ikke visste om. (Folk byttet lag underveis, bruden ble dømt for hands etc.) Jeg har sett et utdrikningslag der brudgommen var auksjonarius for et gammelt bilvrak. Det er mye man kan finne på! :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

I et jenteutdrikningslag jeg var i, gjorde man følgende, som sikkert kan overføres til gutter også:

På forhånd hadde noen spurt brudgommen en del spørsmål om bruden og om paret, og så skulle hun gjette hva han hadde svart. Hans svar var skrevet på plakater som ble holdt opp bak henne, slik at bare vi gjestene så det og ikke hun selv.

Det har vi gjort også, i flere utdrikningslag. Alltid morsomt, både for den utdrukne (kan man si det?) og gjestene.

Skrevet

Helt enig!!

Ja, virkelig noe å huske for ettertiden. Nei, gjør noe folk synes er artig:-) Gjerne noen utfordringer og noe man ikke gjør hver dag. Men det skal være artig eller koselig!!!

hare1365380455
Skrevet

Paintball.

Bowling.

Lage mat hjemme.

Spise ute og ut på byen.

Alle kler seg ut som noe som begynner med f.eks. M.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...