Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Har lyst å spre mine vinger og fly langt bort, la min sjel få ønske sitt oppfylt. Det er å være fri..... fri som fuglen ; ) 0 Siter
nick Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Ta i det minste med nok drivstoff til å fly over denne plassen. Av og til er det best hjemme. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Ta i det minste med nok drivstoff til å fly over denne plassen. Av og til er det best hjemme. Hehe morsom du : ) *Hjemme bra men borte best* 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Åh, så nydelig ja !! Jeg tenker ofte det samme, at jeg skulle ønske jeg hadde vinger og kunne fly ! Ikke langt bort, men liksom over her, bare fly - fly - fly :-) Føle seg fri! Ofte når jeg legger meg om kvelden, lukker jeg øynene og tenker at jeg svever over byen, fjellene, vannene....Og frihetsfølelsen :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Åh, så nydelig ja !! Jeg tenker ofte det samme, at jeg skulle ønske jeg hadde vinger og kunne fly ! Ikke langt bort, men liksom over her, bare fly - fly - fly :-) Føle seg fri! Ofte når jeg legger meg om kvelden, lukker jeg øynene og tenker at jeg svever over byen, fjellene, vannene....Og frihetsfølelsen :-) Ja det haddet vært noe det ; ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.