Gå til innhold

Jeg ble paff og forbannet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt greit. Jeg synes denne diskusjonen er komisk:) Jeg lurer på hvorfor innleggsskriver ikke stoppet hullene i buksa si. Det gjorde man før i tiden:)

Morten Harket slo jo gjennom med fillete olabukser, og jeg er ikke noen moteekspert, men det virker da som om dette er på vei inn i motebildet igjen?

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Sofline

15

• Babette

13

• fineline

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er da moderne med huller i buksa. :-)

Dessuten stopper man ikke olabukser, men ullsokker...

Da jeg var barn skrev vi gjerne i Minnebøkene:

"Elsk din mann og stopp hans hoser, så får du vandre på røde roser!

|

|

|

|

|

|

Det med roser er bare tull, la han gå med STORE HULL!!"

Skrevet

Morten Harket slo jo gjennom med fillete olabukser, og jeg er ikke noen moteekspert, men det virker da som om dette er på vei inn i motebildet igjen?

Det har vært i motebildet siden jeg gikk på ungdomsskolen, og det begynner å bli noen år siden. :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, det var ikke det jeg mente. Men hadde jeg ikke hatt råd til bussen hadde jeg enten gått eller gått i fjorårets mote.

Så du kler deg om før du glemmer lommeboka hjemme? ;oP

Skrevet

Da jeg var barn skrev vi gjerne i Minnebøkene:

"Elsk din mann og stopp hans hoser, så får du vandre på røde roser!

|

|

|

|

|

|

Det med roser er bare tull, la han gå med STORE HULL!!"

Hehe.... Har du prøvd? :-)

Skrevet

Jeg visste ikke at det hadde vært ute av det i mellomtida.

Men jeg håper det har blitt umoderne å miste buksa. Det er ikke pent.

Skrevet

Ja, selvfølgelig... :-) Sett nå at lommeboka ikke var glemt hjemme...

Skrevet

Hehe.... Har du prøvd? :-)

Jeg HAR faktisk stoppesopp!! ;-)

Men om jeg har stoppet husbondens sokker.... neppe. Men tror kanskje jeg stoppet noen veldig flotte skistrømper for han en gang, sånne lange, fine "ur-norske" med mønsterstrikk i to farger.

Ble vel ikke akkurat noen roser av den grunn....;-)

Skrevet

Det har vært i motebildet siden jeg gikk på ungdomsskolen, og det begynner å bli noen år siden. :-)

Ja mulig det ikke har vært ute. ;-) Men det har kanskje vært mer eller mindre hot?

Skrevet

Hahaha, jeg tenkte akurat det samme. Ser for meg en person som oppdager at hun har glemt lommeboka, og spurter inn på Samvirkelagets manufaktur for å kjøpe noe ulekkert (forutsatt at hun får krite eller raner en eldre medkunde) før hun returnerer til busslommen.

Eventuelt kan hun løpe hjem og rote i bunnen av klesskapet, der man ofte mellomlagrer avlagte klær. Da kunne hun jo samtidig ha hentet lommeboka, men hun er så fokusert på fjorårets mote at hun i befippelsen glemmer den en gang til.

Skrevet

Hva skjedde, da? Fikk hun tatt bussen eller måtte hun gå til byen?

Skrevet

Jeg visste ikke at det hadde vært ute av det i mellomtida.

Men jeg håper det har blitt umoderne å miste buksa. Det er ikke pent.

Helt enig i det.

Jeg lo så jeg holdt på å dette av sofaen en gang jeg så på et tv-program på.... kanskje gamle Metropol TV?? Uansett: Der var Berit Bomann "LIVE utegående stuntreporter", som skulle få diverse "oppdrag" fra studio, basert på forslag per sms fra publikum.

Hun fikk som oppdrag å heise opp buksa på saggete ungdommer, med kamerateam på slep! ;-) Hun gikk bort til dem og sa f eks "unnskyld meg, men du holder på å miste buksa, jeg skal hjelpe deg", og så røsket hun i! *ler ennå over de paffe fjesene*

Skrevet

Ja mulig det ikke har vært ute. ;-) Men det har kanskje vært mer eller mindre hot?

Jeg tror huller har vært i motebildet et snaut tiår, men før det var det en periode hvor huller ikke var å få kjøpt så vidt jeg husker. Tiden før det var jeg ikke så opptatt av moter. :-)

Skrevet

Helt enig i det.

Jeg lo så jeg holdt på å dette av sofaen en gang jeg så på et tv-program på.... kanskje gamle Metropol TV?? Uansett: Der var Berit Bomann "LIVE utegående stuntreporter", som skulle få diverse "oppdrag" fra studio, basert på forslag per sms fra publikum.

Hun fikk som oppdrag å heise opp buksa på saggete ungdommer, med kamerateam på slep! ;-) Hun gikk bort til dem og sa f eks "unnskyld meg, men du holder på å miste buksa, jeg skal hjelpe deg", og så røsket hun i! *ler ennå over de paffe fjesene*

*lol*

Skrevet

Jeg tror huller har vært i motebildet et snaut tiår, men før det var det en periode hvor huller ikke var å få kjøpt så vidt jeg husker. Tiden før det var jeg ikke så opptatt av moter. :-)

Ja, men da HAR det jo vært i det minste mindre hot siden A-ha slo gjennom i 1984-85!! ;-)

Skrevet

Jeg HAR faktisk stoppesopp!! ;-)

Men om jeg har stoppet husbondens sokker.... neppe. Men tror kanskje jeg stoppet noen veldig flotte skistrømper for han en gang, sånne lange, fine "ur-norske" med mønsterstrikk i to farger.

Ble vel ikke akkurat noen roser av den grunn....;-)

Jeg aner ikke hvordan man stopper engang jeg... Jeg er ellers bevandret i garnets verden. Kanskje jeg burde be bestemor lære meg det.

Skrevet

Ja, men da HAR det jo vært i det minste mindre hot siden A-ha slo gjennom i 1984-85!! ;-)

:-)

Skrevet

Hva skjedde, da? Fikk hun tatt bussen eller måtte hun gå til byen?

1. Hun tilbød seg å avsuge bussjåføren

2. Hun snek seg stille forbi i ly av en bred mann med ryggsekk

3. Hun fant likevel en mynt i en liten brystlomme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...