morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Det er helt greit. Jeg synes denne diskusjonen er komisk:) Jeg lurer på hvorfor innleggsskriver ikke stoppet hullene i buksa si. Det gjorde man før i tiden:) Morten Harket slo jo gjennom med fillete olabukser, og jeg er ikke noen moteekspert, men det virker da som om dette er på vei inn i motebildet igjen? 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Det er da moderne med huller i buksa. :-) Dessuten stopper man ikke olabukser, men ullsokker... Da jeg var barn skrev vi gjerne i Minnebøkene: "Elsk din mann og stopp hans hoser, så får du vandre på røde roser! | | | | | | Det med roser er bare tull, la han gå med STORE HULL!!" 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 I såfall var det enten snakk om generasjoner på 700 år, eller at bestefaren var en kasakstansk ørkenrotte! ;-) http://www.forskning.no/Artikler/2004/april/1083059006.13 HAHAHAHA! Du verden, så mye man kan lære her inne! ) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Morten Harket slo jo gjennom med fillete olabukser, og jeg er ikke noen moteekspert, men det virker da som om dette er på vei inn i motebildet igjen? Det har vært i motebildet siden jeg gikk på ungdomsskolen, og det begynner å bli noen år siden. :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Nei, det var ikke det jeg mente. Men hadde jeg ikke hatt råd til bussen hadde jeg enten gått eller gått i fjorårets mote. Så du kler deg om før du glemmer lommeboka hjemme? ;oP 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Da jeg var barn skrev vi gjerne i Minnebøkene: "Elsk din mann og stopp hans hoser, så får du vandre på røde roser! | | | | | | Det med roser er bare tull, la han gå med STORE HULL!!" Hehe.... Har du prøvd? :-) 0 Siter
Babette Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Morten Harket slo jo gjennom med fillete olabukser, og jeg er ikke noen moteekspert, men det virker da som om dette er på vei inn i motebildet igjen? Jeg visste ikke at det hadde vært ute av det i mellomtida. Men jeg håper det har blitt umoderne å miste buksa. Det er ikke pent. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Så du kler deg om før du glemmer lommeboka hjemme? ;oP Ja, selvfølgelig... :-) Sett nå at lommeboka ikke var glemt hjemme... 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hehe.... Har du prøvd? :-) Jeg HAR faktisk stoppesopp!! ;-) Men om jeg har stoppet husbondens sokker.... neppe. Men tror kanskje jeg stoppet noen veldig flotte skistrømper for han en gang, sånne lange, fine "ur-norske" med mønsterstrikk i to farger. Ble vel ikke akkurat noen roser av den grunn....;-) 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Det har vært i motebildet siden jeg gikk på ungdomsskolen, og det begynner å bli noen år siden. :-) Ja mulig det ikke har vært ute. ;-) Men det har kanskje vært mer eller mindre hot? 0 Siter
Babette Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Så du kler deg om før du glemmer lommeboka hjemme? ;oP Hahaha, jeg tenkte akurat det samme. Ser for meg en person som oppdager at hun har glemt lommeboka, og spurter inn på Samvirkelagets manufaktur for å kjøpe noe ulekkert (forutsatt at hun får krite eller raner en eldre medkunde) før hun returnerer til busslommen. Eventuelt kan hun løpe hjem og rote i bunnen av klesskapet, der man ofte mellomlagrer avlagte klær. Da kunne hun jo samtidig ha hentet lommeboka, men hun er så fokusert på fjorårets mote at hun i befippelsen glemmer den en gang til. 0 Siter
soleil Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hva skjedde, da? Fikk hun tatt bussen eller måtte hun gå til byen? 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg visste ikke at det hadde vært ute av det i mellomtida. Men jeg håper det har blitt umoderne å miste buksa. Det er ikke pent. Helt enig i det. Jeg lo så jeg holdt på å dette av sofaen en gang jeg så på et tv-program på.... kanskje gamle Metropol TV?? Uansett: Der var Berit Bomann "LIVE utegående stuntreporter", som skulle få diverse "oppdrag" fra studio, basert på forslag per sms fra publikum. Hun fikk som oppdrag å heise opp buksa på saggete ungdommer, med kamerateam på slep! ;-) Hun gikk bort til dem og sa f eks "unnskyld meg, men du holder på å miste buksa, jeg skal hjelpe deg", og så røsket hun i! *ler ennå over de paffe fjesene* 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Ja mulig det ikke har vært ute. ;-) Men det har kanskje vært mer eller mindre hot? Jeg tror huller har vært i motebildet et snaut tiår, men før det var det en periode hvor huller ikke var å få kjøpt så vidt jeg husker. Tiden før det var jeg ikke så opptatt av moter. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Helt enig i det. Jeg lo så jeg holdt på å dette av sofaen en gang jeg så på et tv-program på.... kanskje gamle Metropol TV?? Uansett: Der var Berit Bomann "LIVE utegående stuntreporter", som skulle få diverse "oppdrag" fra studio, basert på forslag per sms fra publikum. Hun fikk som oppdrag å heise opp buksa på saggete ungdommer, med kamerateam på slep! ;-) Hun gikk bort til dem og sa f eks "unnskyld meg, men du holder på å miste buksa, jeg skal hjelpe deg", og så røsket hun i! *ler ennå over de paffe fjesene* *lol* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 I såfall var det enten snakk om generasjoner på 700 år, eller at bestefaren var en kasakstansk ørkenrotte! ;-) http://www.forskning.no/Artikler/2004/april/1083059006.13 Hva du kan klare å hoste opp! :-)))) *haukflirer* 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror huller har vært i motebildet et snaut tiår, men før det var det en periode hvor huller ikke var å få kjøpt så vidt jeg husker. Tiden før det var jeg ikke så opptatt av moter. :-) Ja, men da HAR det jo vært i det minste mindre hot siden A-ha slo gjennom i 1984-85!! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg HAR faktisk stoppesopp!! ;-) Men om jeg har stoppet husbondens sokker.... neppe. Men tror kanskje jeg stoppet noen veldig flotte skistrømper for han en gang, sånne lange, fine "ur-norske" med mønsterstrikk i to farger. Ble vel ikke akkurat noen roser av den grunn....;-) Jeg aner ikke hvordan man stopper engang jeg... Jeg er ellers bevandret i garnets verden. Kanskje jeg burde be bestemor lære meg det. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Ja, men da HAR det jo vært i det minste mindre hot siden A-ha slo gjennom i 1984-85!! ;-) :-) 0 Siter
Babette Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hva skjedde, da? Fikk hun tatt bussen eller måtte hun gå til byen? 1. Hun tilbød seg å avsuge bussjåføren 2. Hun snek seg stille forbi i ly av en bred mann med ryggsekk 3. Hun fant likevel en mynt i en liten brystlomme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.