Gå til innhold

Jeg ble paff og forbannet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser deg for meg, syngende i gyngestolen, ikledd fletter og bunad.

Vakkert, vemodig og rørende. Rett og slett. ;)

Vakrere og vemodigere blir det ikke! Bildet hadde passet på melkesjokoladepapiret!! ;-)

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Sofline

15

• Babette

13

• fineline

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fresi Fantastika
Skrevet

Jeg har også blitt provosert når små drittunger i fjortenårsalderen spør om penger til bussen langt vekk fra bussholdeplassen, men tvert i mot rett foran spillarkaden og kiosken "har mista busskortet, kan ikke ringe hjem buhuu". Har aldri tenkt over hvordan de er kledd, men de har alltid vært norske, frekkasene. jeg sier selvfølgelig alltid nei og tilbyr dem å ringe fra min telefon. Hvis jenta var under 18 år, skjønner jeg ikke hva etninsitet og klær har med saken å gjøre. Hun bare prøvde seg og skulle sikkert bruke busspengene på snop, eller kjøpe seg noe mer hårpynt. jeg er enig i at det er frekt, men ikke at det har noe med oljestaten, dine klær (!) eller asylmottak å gjøre.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har også blitt provosert når små drittunger i fjortenårsalderen spør om penger til bussen langt vekk fra bussholdeplassen, men tvert i mot rett foran spillarkaden og kiosken "har mista busskortet, kan ikke ringe hjem buhuu". Har aldri tenkt over hvordan de er kledd, men de har alltid vært norske, frekkasene. jeg sier selvfølgelig alltid nei og tilbyr dem å ringe fra min telefon. Hvis jenta var under 18 år, skjønner jeg ikke hva etninsitet og klær har med saken å gjøre. Hun bare prøvde seg og skulle sikkert bruke busspengene på snop, eller kjøpe seg noe mer hårpynt. jeg er enig i at det er frekt, men ikke at det har noe med oljestaten, dine klær (!) eller asylmottak å gjøre.

Godt innlegg :-)

mariaflyfly
Skrevet

Vakrere og vemodigere blir det ikke! Bildet hadde passet på melkesjokoladepapiret!! ;-)

Ikke et øye ville vært tørt! :)

Mrs. Wallace
Skrevet

*råflirer*

Ja, der har vi det. Det satt fast en mynt i makkoen som hun hadde arvet etter den kasakstanske ørkenrotta!

*skriker av latter*

Denne historien blir bare bedre og bedre.

Mrs. Wallace
Skrevet

Halleluja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...