Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Er det noen våkne her? Så var det natt igjen og jeg får ikke sove....hmf,kjipt! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 jada.. våken jeg Godt å vite at jeg ikke er alene : ) Hvorfor sover ikke du da? 0 Siter
pingla Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Godt å vite at jeg ikke er alene : ) Hvorfor sover ikke du da? hmm.. si d.. fordi d er natt kanskje? sover lite og sjeldent jeg.. burde sove nå.. for er sliten som fy liksom 0 Siter
pingla Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Godt å vite at jeg ikke er alene : ) Hvorfor sover ikke du da? du da? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 hmm.. si d.. fordi d er natt kanskje? sover lite og sjeldent jeg.. burde sove nå.. for er sliten som fy liksom Jeg har tankekjør som fy,helt matt i kroppen og det strammer i hode,hadde vært godt å sove da men får det ikke til. 0 Siter
pingla Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har tankekjør som fy,helt matt i kroppen og det strammer i hode,hadde vært godt å sove da men får det ikke til. noe spesielt som fyker rundt da? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 noe spesielt som fyker rundt da? Det er så mye jeg gruer meg til,hele livet virker bare uoverkommelig,phu. 0 Siter
pingla Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Det er så mye jeg gruer meg til,hele livet virker bare uoverkommelig,phu. urk.. kjenner til d =/ *sende over en klem* 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 urk.. kjenner til d =/ *sende over en klem* Takk for det ; ) og klem igjen.... Hva skal vi gjøre da,bare vente på resten av livet som bare svever forbi...hmf 0 Siter
pingla Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Takk for det ; ) og klem igjen.... Hva skal vi gjøre da,bare vente på resten av livet som bare svever forbi...hmf takk.. aner ikke.. men er vel opp til oss å forandre på tinga.. ingen gjør d nok for oss.. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 takk.. aner ikke.. men er vel opp til oss å forandre på tinga.. ingen gjør d nok for oss.. Det er sant det,det virker bare så umulig...prøver så får jeg det ikke til,livet altså. Men skulle ønske jeg fikk det til : ) Hadde vært topp det... 0 Siter
pingla Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Det er sant det,det virker bare så umulig...prøver så får jeg det ikke til,livet altså. Men skulle ønske jeg fikk det til : ) Hadde vært topp det... mm.. hadde vært utrolig godt i grunn 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 mm.. hadde vært utrolig godt i grunn Ja vi kan jo drømme....kanskje det blir virkelighet en gang ; ) Håper du får deg litt søvn i natt...jeg spiser og styrer på her nå...lys våken. Natti natt ; ) 0 Siter
pingla Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Ja vi kan jo drømme....kanskje det blir virkelighet en gang ; ) Håper du får deg litt søvn i natt...jeg spiser og styrer på her nå...lys våken. Natti natt ; ) er småtrøtt her.. men sove.. nee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.