astridny Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Hei. Nå er det på tide å impregnere sofaen. Ifjor brukte vi en spray,men mannen min er ikke så veldig glad for å måtte spraye igjen. Han syns det var en forferdelig lukt av den flasken. Fins det noen andre måte man kan impregnere sofaen på? På forhånd takk for svar. 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Fordelen med spray er sikkert at det blir tynt fordelt og nå på sommeren kan dere jo lufte....Ellers kjenner jeg ikke andre måter å impregnere sofaen på. 0 Siter
Gjest filisofia Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Kjenner bare til spray jeg. Du må ta en dag hvor det er garantert oppholdsvær, ikke stekende sol og samtidig lite vind. Ta med putene eller hele sofaen ut, og spray. La det stå ute resten av dagen hvis du kan. Kan du ikke ha det ute, må du iallefall ha et rom du ikke oppholder deg i, stenge døra inn dit og ha vinduet der på vidt gap til lukten har gitt seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.