Gå til innhold

Fikk en mail fra en- viktig, haster


Gjest reddog usikker

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hei.

det løste seg for alles beste, heldigvis var det ingen der. Men jeg ber deg om å foklare en ting, eller jeg håper du vil det.

Er du alltid så kald.

Greit nok at det var en tulle mail, men jeg forstår ikke at du kan vøære så hard. det må være jobben din som gjør det sånn.

Hva gjør du da hvis en av dine pasienter kommer med suscidale uttaløelser, lar du henne / han bare gå.

jeg bare spør.

Hvis en av mine pasienter kommer med suicidale utsagn, roser jeg vedkommende for å ha tatt det opp med meg. Jeg er en slik en som en skal ta det opp med.

Derimot om en eller annen anonym person hadde sendt meg en slik mail, hadde jeg bare slettet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skuldertå

Hvis en av mine pasienter kommer med suicidale utsagn, roser jeg vedkommende for å ha tatt det opp med meg. Jeg er en slik en som en skal ta det opp med.

Derimot om en eller annen anonym person hadde sendt meg en slik mail, hadde jeg bare slettet den.

Hvorfor roser du vedkommende? Bør en ikke holde slike tanker for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor roser du vedkommende? Bør en ikke holde slike tanker for seg selv?

Nei så aldeles ikke. En psykiater er en riktig person å ta det opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvorfor roser du vedkommende? Bør en ikke holde slike tanker for seg selv?

Nei, en bør ta slike tanker opp med de som er satt til å hjelpe med slikt: Fastlege, psyk sykepleier, behandlere i psykiatrien osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...