Gjest Lotus78 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har funnet et navn som er rangert som det 5. mest populære jentenavnet i Tyrkia. Emine, jeg synest det er et søtt navn jeg. Litt spesielt, men jeg kan tenke meg å kalle barna mine uvanlige navn. 0 Siter
Gjest kjært barn Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Har hørt Emina i de traktene, men ikke Emine. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Har hørt Emina i de traktene, men ikke Emine. Jeg liker Mina godt, det likner jo litt på ditt navn her 0 Siter
Helmi Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Det er da _noen_ som heter det her i landet. Klippet fra http://www.ssb.no/navn/ Det er 216 kvinner som har Emine som første fornavn. Det er 200 kvinner som har Emine som eneste fornavn. 0 Siter
Speak Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hørte akkurat om ei som ble døpt Feline. Synes det var fint også jeg:-) 0 Siter
Gjest vanlig navn Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Gjertine har jeg hørt. Jeg liker nå best typisk norske navn. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har alltid sagt at jeg skal ha uvanlige navn på mine barn, og har himlet med øynene over at folk kan velge de trauste, norske navnene som alle har. Og så ble jeg gravid, og plutselig høres alle de uvanlige navnene så glorete og barnslige ut, og det som foreløpig ligger på topp på begge kjønn, er to navn som ALLE har hørt før.. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg forstår behovet for å finne et navn som ikke "alle" har. Men samtidig så syntes jeg at det er noe krampeaktig over dem som på død og liv skal finne på et mest mulig spesielt navn. Du må huske på at man skal leve et lang liv med navnet sitt, og man skal være liten og søt bare en liten tid av livet sitt. Jeg syntes at det er viktig å få et navn som man vil bli tatt alvorlig med. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har alltid sagt at jeg skal ha uvanlige navn på mine barn, og har himlet med øynene over at folk kan velge de trauste, norske navnene som alle har. Og så ble jeg gravid, og plutselig høres alle de uvanlige navnene så glorete og barnslige ut, og det som foreløpig ligger på topp på begge kjønn, er to navn som ALLE har hørt før.. Hehe, jeg kan fremdeles grøsse litt når jeg tenker på hva barna mine hadde hett om jeg hadde fått dem noen år tidligere. Hvordan går det forresten med graviditeten, Dark Pink? 0 Siter
Gjest ajja Kr. Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Gjertine har jeg hørt. Jeg liker nå best typisk norske navn. Kjenner ei som heter Gjertine til andre fornavn. Hun syns det er så flau og holder det så hemmelig at jeg måtte gjette i flere måneder hva den G.en sto for, før hun innrømmet det, da jeg endelig greide gjette det... 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Kjenner ei lita jente som heiter Tinea. Har aldri høyrt det før. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Kjenner ei lita jente som heiter Tinea. Har aldri høyrt det før. Navneøk på ssb.no gir følgende resultat "Du søkte på kvinnenavnet: Tinea Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Tinea som første fornavn" Det er et uvanlig navn. hilsen 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Kjenner ei lita jente som heiter Tinea. Har aldri høyrt det før. Tinea var er fint navn:o) 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg liker Mina godt, det likner jo litt på ditt navn her Ja, mina er et fint navn. Jeg liker navn som slutter på a:o) 0 Siter
morsan Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hørte akkurat om ei som ble døpt Feline. Synes det var fint også jeg:-) Høres litt ut som en katt;-) 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Emine er fint, men jeg synes Tomine er finere. Anine og Andrine er også veldig fine navn. Velg navn på barna dine, etter eget ønske og ikke etter 10 på topp listen. Lykke til med navnevalget. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Gjertine har jeg hørt. Jeg liker nå best typisk norske navn. Tanta til morfaren min het Gjertine:) Vi kalte henne tante Gjetta! 0 Siter
willow Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 fint med litt uvanlige. jeg har to gode venner som nettopp fikk en nydelig datter, og ga henne navnet iriel. vakkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.