Gå til innhold

Utroskap - kan man etablere tillit etter 7 måneder med løgn.


Gjest Bedratt til gangs

Anbefalte innlegg

Siden du har erfaring fra egen skilsmisse skulle man da tro at du ungikk å gå inn i et forhold til en gift mann...

Det ble aldri noe forhold, men vi er fremdeles bestevenner. Han er igjen lykkelig sammen med sin kone og de har fått et barn sammen.

Vårt forhold startet da han hadde problemer i ekteskapet, men varte ikke lenge som slikt. Isteden er det slik at vi har innimellom lange fortrolige tlf.samtaler om alt mellom himmel og jord. Hans kone vet ingenting og kommer aldri til å vite.

Livet er så variert. Jeg unngår alltid gifte menn, men dette ble pga. spesielle omstendigheter. Han sier selv at jeg reddet ekteskapet han og det er jeg glad for. Jeg er glad ihan,men var aldri forelsket. Han gir meg gode råd i forhold til kjærester og støtter meg i vanskelige stunder. Han er den eneste som får vite om min forelskelser. Ikke engang venninnene mine får vite så mye som han.

Jeg vet også om flørt på jobben, barnets første smil, vanskeligheter med å få sexuallivet til å fungere etter fødselen osv.

Vi er enige om at vårt vennskap er i mellom oss to, men akk så mye rikere vi er som har hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...