Gjest ettbarns-mor Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei. Kvinne 33 år,frisk, ikke-røker. Brukte Diane i 7 år pga kviseproblem. Hadde også sjeldne menstruasjoner. Operert for cyste med fjerning av en eggstokk for 5 år siden. Prøvde i 8 mndr å bli gravid, Brukte deretter Pergotime en gang, og fødte en datter for 10 mndr siden. Har sluttet å amme. Kan jeg bruke Diane noen måneder nå da vi ikke ønsker å bli gravid ennå? Er det noen risiko ved å bruke Diane etter svangerskap som prevensjon? (Ikke kviseproblem lengre) Hvor lenge kan jeg evt bruke Diane, synes du? Jeg tok ei pille igår, er det farlig å avlutte p-pillene etter noen dager, dersom du ikke anbefaler meg å bruke dem? Kan det bli vanskeligere å bli gravid etter Diane-bruk? Må det gå en syklus før man prøver å bli gravid, etter avsluttet p-pille bruk?? Tenker at hormonspiral kunne passe meg, men kanskje heller etter barn nr 2.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279805-diane-som-prevensjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.