Gjest kate-74- Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Hvor får jeg kjøpt det i Trondheim?.Pris?.Trenger noe som løfter og holder tingene på plass :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 She i Olav Trygvassonsgt, borte ved den gamle inngangen til Nova kinosenter. Dyrt, men absolutt verdt det! De to rimeligste bh'ene jeg har kjøpt der kosta 600,-. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 She i Olav Trygvassonsgt, borte ved den gamle inngangen til Nova kinosenter. Dyrt, men absolutt verdt det! De to rimeligste bh'ene jeg har kjøpt der kosta 600,-. Måler de deg å finner ut hvilken str du trenger?.Har gått ned noen kilo så jeg tror ikke jeg bruker samme str som sist jeg kjøpte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Måler de deg å finner ut hvilken str du trenger?.Har gått ned noen kilo så jeg tror ikke jeg bruker samme str som sist jeg kjøpte. De måler ikke med målebånd, men du må nok strippe i prøverommet og finne deg i å få puppene klemt inn i div. bh-str før de finner ut hvilken som sitter best. ) Når det er sagt så er de kjempeflinke! De prøvde 2 str på meg tror jeg før de fant den rette. Det er to jordnære, muntre, helt gjennomsnittlige damer kroppslig sett så det var ikke noe problem for meg å kle av meg i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.