Gjest annlovinda Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg skal til gynokolog i slutten av august måned. Jeg skal ta celleprøve og bytte spiralen. Spiralen ble satt inn av min gamle fastlege for 5 1/2 år siden. Den skal nå byttes - noen måneder for sent, men.... Det er bare vanlig kobberspiral jeg har - og det har i grunn funket greit for meg. Så tenkte å bytte til det igjen. Men så var spørsmålet. Det er slikt en gynokolog har liggende, det hadde fastlegen min for 5 år siden. Vet at når man skal ha hormonspiral så må man få resept på den - for så å hente den før man skal til legen for å få satt den inn. Men ved vanlig kobberspiral - da trenger man ikke resept og hente den før legetimen? Ble plutselig veldig usikker her. TAkk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279971-bes%C3%B8k-hos-gynokolog/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.