Gå til innhold

Været....Sør-Norge -->Nord-Norge nok en gang :)


tut og kjør

Anbefalte innlegg

Du har rett.

Men en halv bil er ikke så enkelt. Dere i Trøndelag har vel lært å runde av?

Eventuelt kan man bite i det sure eplet og si at man egentlig burde ha skrevet at økningen var 100% og ikke 50%! ;-)

Forøvrig er jeg ikke "i" Trøndelag, bare "fra"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventuelt kan man bite i det sure eplet og si at man egentlig burde ha skrevet at økningen var 100% og ikke 50%! ;-)

Forøvrig er jeg ikke "i" Trøndelag, bare "fra"! ;-)

Er enig i det, men litt sta må man være:-)

Det er like ille å være fra, kanskje enda verre, selv om man ikke er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i det, men litt sta må man være:-)

Det er like ille å være fra, kanskje enda verre, selv om man ikke er i.

Jeg har ihvertfall ikke bart!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, et nedsunket flippskjegg/bart har du nok:-)

Har du hørt om skuespillerinna som tok så mange ansiktsløftninger at hun fikk flippskjegg?

Dette er vel en av de vitsene som "ungdommen nå til dags" ikke skjønner! *he he*

I såfall er den i samme bås som den om den gamle dama i badstua som var helt hårløs nedentil (hvilket jo var nærmest uhørt da jeg hørte denne vitsen for sikkert 25 år siden! *S*)

Nuvel, en av de andre damene spør henne hvodan dette kan ha seg, hvorpå den gamle svarer at det skyldes en yrkesskade! Da hun ser den yngre damens sjokkerte ansiktsuttrykk, skynder hun seg å tilføye: "Du skjønner, jeg var fanebærer i Frelsesarméen i 40 år."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om skuespillerinna som tok så mange ansiktsløftninger at hun fikk flippskjegg?

Dette er vel en av de vitsene som "ungdommen nå til dags" ikke skjønner! *he he*

I såfall er den i samme bås som den om den gamle dama i badstua som var helt hårløs nedentil (hvilket jo var nærmest uhørt da jeg hørte denne vitsen for sikkert 25 år siden! *S*)

Nuvel, en av de andre damene spør henne hvodan dette kan ha seg, hvorpå den gamle svarer at det skyldes en yrkesskade! Da hun ser den yngre damens sjokkerte ansiktsuttrykk, skynder hun seg å tilføye: "Du skjønner, jeg var fanebærer i Frelsesarméen i 40 år."

Hehe, kan jo være at det førte med seg litt ekstra glede og fornøyelse den fanen:-)

Etter verdt som huden blir mer tøyelig så kan man jo lage en stor knute i bakhode, så slipper man utgiftene ved ansiktløfting:-)

Drar man hardt nok så kommer nok flippskjegget til syne over den øverste knappen i skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kan jo være at det førte med seg litt ekstra glede og fornøyelse den fanen:-)

Etter verdt som huden blir mer tøyelig så kan man jo lage en stor knute i bakhode, så slipper man utgiftene ved ansiktløfting:-)

Drar man hardt nok så kommer nok flippskjegget til syne over den øverste knappen i skjorta.

He he - det med å dra håret hart bakover tror jeg de fleste damer på min alder har erfart - men da først og fremst i _barndommen_! Den gangen skulle jo museflettene være superstramme - nesten så vi så litt orientalske ut hele gjengen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - det med å dra håret hart bakover tror jeg de fleste damer på min alder har erfart - men da først og fremst i _barndommen_! Den gangen skulle jo museflettene være superstramme - nesten så vi så litt orientalske ut hele gjengen;-)

Musefletter kan lages både her og der, den ene plassen er det pent, på andre steder blir det ikke fullt så lekkert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylies

En ting er sikkert, dere der nord må lide av ett eller annet.

Dere må være døve og blinde hvis dere aldri ser at været nordpå blir kommentert.

I tillegg bor det tross alt flere folk sørpå enn nordpå, men jeg lurer på om dere har fått med dere det også. Derfor er det ikke unaturlig at det blir mye nyheter herfra.

Jeg vet ikke hvem som ler best av hvem når dere slår dere på brystet og sier at vinteren nordpå er verre enn sørpå. Der er vi nok enige, men det dere ikke forstår er at trafikkaoset her sørpå blir mye verre enn nordpå. Ta dere en tur til f.eks Oslo i rushtrafikken og prøv å se for dere at alle bilene må holde minst 10 til 20 meter lenger avstand på grunn av glatt føre og ikke minst hva som skjer hvis kun en bil setter seg fast. Men jeg skjønner jo at det ikke er så lett for dere nordpå å skjønne det, når dere ser en bil i timen.

Dere ler fordi veiene under snøkaos ikke blir brøytet, men har der noen gang hatt såpass fantasi at der ikke skjønner at brøytebilene ikke kommer frem og vet dere grunnen??...jo fordi på grunn av alle bilene, det er ikke lett når det er flere mil med biler i kø.

Men en ting er sikkert, dere har alltid gitt oss en god latter og det forlenger jo livet:-)

Stakkars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på akkurat det samme.

Det har vært utrolig mye surv fordi det har vært lite sol på østlandet.

Så kommer det flom - og det er ikke noe morsomt, men det ble skrevet mye mindre om flommen i trøndelag i fjor enn det har vært gjort om denne.

Det blir sjelden nevnt det utrolig flotte været som har vært fra ca. Trøndelag og nordover. Ironisk nok er det vannmangel her, så vi kunne gjerne fått litt av det flomvannet :)

Nei, det er bare Oslo og omegn som teller for riksavisene og andre riksdekkende medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på akkurat det samme.

Det har vært utrolig mye surv fordi det har vært lite sol på østlandet.

Så kommer det flom - og det er ikke noe morsomt, men det ble skrevet mye mindre om flommen i trøndelag i fjor enn det har vært gjort om denne.

Det blir sjelden nevnt det utrolig flotte været som har vært fra ca. Trøndelag og nordover. Ironisk nok er det vannmangel her, så vi kunne gjerne fått litt av det flomvannet :)

Nei, det er bare Oslo og omegn som teller for riksavisene og andre riksdekkende medier.

Det er vel litt fjern å omtale Nesbyen og Rollag som "Oslo og omegn"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...