Gjest liljana Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Nå er det endelig sommerferie, og jeg tenkte det skulle bli godt å sove lenger om morgenen.. Men hva skjer? Våkner selvfølgelig like tidlig som vanlig, og helt umulig å sovne igjen..Ja ja,tusler ut på altanen med kaffekoppen i finværet. Egentlig ganske godt å være oppe helt alene.Været er knall i Trøndelag for tiden 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Ja noen ganger er det godt å stå opp tidlig å nyte stillheten ; ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Kjempedeilig å våkne tidlig i ferien, i hvertfall om man har lagt seg rimelig tidlig og sovet godt - slik man gjerne gjør i ferien (dvs. sistnevnte). 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Du klarer snart å snu døgnet skal du se, det tar gjerne noen dager før kroppen kommer i feriemodus. ) 0 Siter
cathlin Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 ''Været er knall i Trøndelag for tiden :)'' Aha, det er derfor NHD ikke er på psykiatriforumet. Dere får nyte sommeren! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 ''Været er knall i Trøndelag for tiden :)'' Aha, det er derfor NHD ikke er på psykiatriforumet. Dere får nyte sommeren! :-) Gjett om været er herlig du! Jeg hadde en skikkelig vannkrig med ungene i plaskebassenget i kveldinga! ) Ble søkkvåte alle tre, men vi hadde badetøy på etter en lang dag på stranden så det gjorde ingenting. Ungene holdt på å le seg fordervet over at jeg hoppet i bassenget og plasket løs! ) 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Gjett om været er herlig du! Jeg hadde en skikkelig vannkrig med ungene i plaskebassenget i kveldinga! ) Ble søkkvåte alle tre, men vi hadde badetøy på etter en lang dag på stranden så det gjorde ingenting. Ungene holdt på å le seg fordervet over at jeg hoppet i bassenget og plasket løs! ) ja, været er nydelig. Håper vi får beholde det en stund 0 Siter
cathlin Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Gjett om været er herlig du! Jeg hadde en skikkelig vannkrig med ungene i plaskebassenget i kveldinga! ) Ble søkkvåte alle tre, men vi hadde badetøy på etter en lang dag på stranden så det gjorde ingenting. Ungene holdt på å le seg fordervet over at jeg hoppet i bassenget og plasket løs! ) Hyggelig å høre at dere koser dere :-) Her er det "basseng" rett ned fra himmelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.