Gå til innhold

Hvordan kvitter man seg med mamman sin?


Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

Gjest bescato

Det eneste jeg kan se her, er at du bør anmelde på nytt og på nytt, slik at hun har besøks/kontaktforbud hele veien. Om hun ikke retter seg etter et slikt evigvarende forbud, er det en mulighet å pakke sakene, og flytte til hemmelig adresse i inn- eller utland.

Vil forøvrig si at historien din er meget vond, du har en imponerende overlevelsesevne, og fantastisk evne til å reise deg etter alle groteske nedturer du har blitt påført/pådyttet.

Ønsker deg og dine barn en god fremtid, uten flere traumatiske handlinger/hendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Det eneste jeg kan se her, er at du bør anmelde på nytt og på nytt, slik at hun har besøks/kontaktforbud hele veien. Om hun ikke retter seg etter et slikt evigvarende forbud, er det en mulighet å pakke sakene, og flytte til hemmelig adresse i inn- eller utland.

Vil forøvrig si at historien din er meget vond, du har en imponerende overlevelsesevne, og fantastisk evne til å reise deg etter alle groteske nedturer du har blitt påført/pådyttet.

Ønsker deg og dine barn en god fremtid, uten flere traumatiske handlinger/hendelser.

Takker. Jeg kommer ikke til å flytte noe sted. Det er veldig viktig for meg å slippe å flykte mer men å heller få gjøre krav på å få være i fred og ha det bra, og at hun blir nødt til å rette seg etter at jeg har denne rettigheten. Dessuten har jeg jobb, barn og et bra liv som jeg nekter å gi slipp på bare fordi moren min ikke er helt god.

Det viser seg at det man ikke dør av, vokser man på og etterhvert blir man ganske sterk. Det igjen kan man ha nytte av i andre sammenhenger, så har det kanskje vært godt for noe likevel. Men et sted setter man ned foten og det stedet har jeg passert med akkurat denne damen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Du må anmelde på nytt. Og da vil du få lengste tid som er på ett år. Slik må du fortsette til det stopper av seg selv.

Jeg må si at jeg blir imponert av din overlevelses evne. Imponert og forundret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som det har noen effekt uansett hva du gjør. Jeg tror eneste løsning er et nytt besøksforbud.

Du kan også ta kontakt med barnevernet, fortelle dem hva som foregår, kanskje du vil føle deg litt tryggere i forhold til truslene hennes om at du skal miste barna.

Litt på siden, men hvis hun har gitt bort leiligheten må det også være gjennomført, dvs hun kan ikke fortsette å bo der som om det var hennes egen. I så fall har ikke "gaven" noe å si for arveoppgjøret når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Det virker ikke som det har noen effekt uansett hva du gjør. Jeg tror eneste løsning er et nytt besøksforbud.

Du kan også ta kontakt med barnevernet, fortelle dem hva som foregår, kanskje du vil føle deg litt tryggere i forhold til truslene hennes om at du skal miste barna.

Litt på siden, men hvis hun har gitt bort leiligheten må det også være gjennomført, dvs hun kan ikke fortsette å bo der som om det var hennes egen. I så fall har ikke "gaven" noe å si for arveoppgjøret når den tid kommer.

Hun har fått i stand en avtale med en bank som er slik at de gir henne en brøkdel av det leiligheten hennes er verdt nå, så betaler hun ingenting på det lånet så lenge hun lever, og når hun dør så er resten av verdien på leiligheten banken sitt på grunn av påløpte renter og avdrag på lånet.

Slik kan hun fortsette å bo der og være sikker på at jeg ikke arver henne, og også få seg litt penger til alkohol mens hun først var i farta...

Hun har forsøkt å skrive leiligheten over på barna mine tidligere og på alle andre muligheter for å kvitte seg med verdiene sine etter at hun dør, men ikke mens hun enda lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Du må anmelde på nytt. Og da vil du få lengste tid som er på ett år. Slik må du fortsette til det stopper av seg selv.

Jeg må si at jeg blir imponert av din overlevelses evne. Imponert og forundret.

Takk. Det har ikke vært gratis, men jeg har en sterk mening om at det man ikke dør av, det vokser man på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...