Gå til innhold

Finnes det en kvinne


Gjest Søker kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest Søker kjærlighet

Jeg har veldig lyst til å oppleve litt intimitet med en jente snart… jeg har aldri opplevd dette. Jeg snakker om ting som sex, men også bare kyssing og berøring… rett og slett ha det godt sammen, og vise kjærlighet på ”den måten”!

Et problem er vel psyken min. Jeg har jo aldri gjort dette før, og dette er jo noe mange lærer i tenårene – i alle fall det grunnleggende. Jeg har alltid vært en nerd, og er rett og slett veldig lite sosialt intelligent.

Et annet problem er at jeg rett og slett er overvektig. Det er ikke så ekstremt, men jeg ville nok kalle meg selv ”stor”. Det er jo noen som syns dette er greit, og noen og som syns det er fint, har jeg hørt, men jeg kan ikke si jeg har så stor tro på det, akkurat…

Jeg er egentlig en hyggelig person, som kan ha mye å snakke om. Men jeg forstår meg rett og slett bare ikke på ”usagte” meldinger mellom mennesker… det er som en slags telepati jeg ikke forstår… og det er spesielt på dette området, altså det å opprette slike forhold, at man trenger denne egenskapen.

Om jeg snakker med en jente, så kan det i starten gå bra, hun smiler og er imøtekommende… men så mister hun interessen etter hvert… det er et eller annet jeg ikke klarer, rett og slett…

Syns egentlig det er fryktelig vondt å oppleve dette. For det skjer faktisk hele tiden.

Føler at ingen kan elske meg.

Men jeg må jo prøve! Så jeg spør om det er noe dere kan komme på, som kan hjelpe meg? Mange vil sikkert bare si at jeg kan jo melde meg på et slags kurs. Men jeg er ikke interessert i det. Jeg lurer på om det finnes en kjapp måte å skaffe seg litt erfaringer på, hehe.

En ting er jo at jeg føler meg frustrert. Jeg trenger kjærlighet… en annen ting er at jeg tror det ville være bra for min videre progresjon med litt erfaringer.

Å betale for erfaringene er selvsagt helt utelukket. Jeg er ute etter noen som faktisk vil det selv…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Du er jo flink til å ordlegge deg og virker som en person som har mye kjærlighet å gi! Har du prøvd å bli kjent med jenter på nettet da? På Nettby, Blink etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Føler meg temmelig sikker på at det finnes mange kvinner i samme situasjon som deg.

Husk at noe av det mest tiltrekkende som finnes er et godt selvbilde og selvtillitt. Ingen vits i å "fake" dette, men du stiller nok sterkere om du får jobbet litt med deg selv. Og da mener jeg ikke kroppen din, men synet ditt på deg selv.

Høres ikke dumt ut å forsøke å finne noen på nett. Forsøk i så fall ikke å utgi det for å være annerledes enn du er, og vær varsom i "jungelen" der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest av måneskinn..

"Om jeg snakker med en jente, så kan det i starten gå bra, hun smiler og er imøtekommende… men så mister hun interessen etter hvert… det er et eller annet jeg ikke klarer, rett og slett… "

Du må fortsette å holde fokus på jenta og snakke om henne. Jenter har et uendelig behov for "å bli sett" og være i sentrum for oppmerksomheten. Først etter flere dager sammen er tiden inne til særdeles forsiktig å introdusere andre tema enn henne dersom du merker at hun er moden for andre tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Jenter liker ikke å måtte ta iniativet. De går leie etter litt fordi du ikke tar iniativ til noe mer. Enten tror de at du ikke er interessert eller så synes de du er tafatt.

Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. Ta på henne (ikke på en seksuelt krenkende måte). Vis at du er interessert, at du ønsker noe mer enn bare vennskap.

Den eneste måten å skaffe seg erfaringer på er å kaste seg ut i det. Prøv å gå videre med de jentene du treffer. De fleste gangene vil du nok bli avvist, det er helt normalt, men da er du i alle fall en erfaring rikere.

Og når det gjelder å forstå seg på kvinner er du ikke alene om ikke å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

"Om jeg snakker med en jente, så kan det i starten gå bra, hun smiler og er imøtekommende… men så mister hun interessen etter hvert… det er et eller annet jeg ikke klarer, rett og slett… "

Du må fortsette å holde fokus på jenta og snakke om henne. Jenter har et uendelig behov for "å bli sett" og være i sentrum for oppmerksomheten. Først etter flere dager sammen er tiden inne til særdeles forsiktig å introdusere andre tema enn henne dersom du merker at hun er moden for andre tema.

Alt med måte. Jeg har vært borti en del uerfarne menn som antakelig har fått råd om å være interessert og snakke om kvinnen, som spør og graver ustanselig om alt mulig. De færreste kvinner er komfortable med å brette ut hele privatlivet sitt til en mann de knapt kjenner ennå. Jeg skygger i alle fall kjapt banen hvis spørsmålene blir for inngående.

Det beste er om man har noen felles interesser som man kan prate om mer nøytralt til å begynne med, så kan man ta det personlige litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Om jeg snakker med en jente, så kan det i starten gå bra, hun smiler og er imøtekommende… men så mister hun interessen etter hvert… det er et eller annet jeg ikke klarer, rett og slett… "

Du må fortsette å holde fokus på jenta og snakke om henne. Jenter har et uendelig behov for "å bli sett" og være i sentrum for oppmerksomheten. Først etter flere dager sammen er tiden inne til særdeles forsiktig å introdusere andre tema enn henne dersom du merker at hun er moden for andre tema.

For noe tøys! Hadde en mann spurt og gravd om meg og mitt i times- og dagesvis hadde jeg følt det svært ubehagelig og innpåslitent. Prat om alt mulig er tingen, synes jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jenter liker ikke å måtte ta iniativet. De går leie etter litt fordi du ikke tar iniativ til noe mer. Enten tror de at du ikke er interessert eller så synes de du er tafatt.

Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. Ta på henne (ikke på en seksuelt krenkende måte). Vis at du er interessert, at du ønsker noe mer enn bare vennskap.

Den eneste måten å skaffe seg erfaringer på er å kaste seg ut i det. Prøv å gå videre med de jentene du treffer. De fleste gangene vil du nok bli avvist, det er helt normalt, men da er du i alle fall en erfaring rikere.

Og når det gjelder å forstå seg på kvinner er du ikke alene om ikke å gjøre det.

''Og når det gjelder å forstå seg på kvinner er du ikke alene om ikke å gjøre det.''

*hehe* Snakker du av egen erfaring? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter liker ikke å måtte ta iniativet. De går leie etter litt fordi du ikke tar iniativ til noe mer. Enten tror de at du ikke er interessert eller så synes de du er tafatt.

Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. Ta på henne (ikke på en seksuelt krenkende måte). Vis at du er interessert, at du ønsker noe mer enn bare vennskap.

Den eneste måten å skaffe seg erfaringer på er å kaste seg ut i det. Prøv å gå videre med de jentene du treffer. De fleste gangene vil du nok bli avvist, det er helt normalt, men da er du i alle fall en erfaring rikere.

Og når det gjelder å forstå seg på kvinner er du ikke alene om ikke å gjøre det.

''Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. ''

Vet ikke om jeg synes det er så innmari lurt å råde en som selv sier han er temmelig sosialt uintelligent til å prøve å stjele et kyss! ;-) Timingen og fremgangsmåten kan bli katasrofal! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. ''

Vet ikke om jeg synes det er så innmari lurt å råde en som selv sier han er temmelig sosialt uintelligent til å prøve å stjele et kyss! ;-) Timingen og fremgangsmåten kan bli katasrofal! *he he*

Tenkte på akkurat det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest av måneskinn..

For noe tøys! Hadde en mann spurt og gravd om meg og mitt i times- og dagesvis hadde jeg følt det svært ubehagelig og innpåslitent. Prat om alt mulig er tingen, synes jeg i alle fall.

Ikke spørre, grave og intervjue..

Bare legge til rette for at kvinnen føler seg som midtpunkt. Mer skal det ikke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. ''

Vet ikke om jeg synes det er så innmari lurt å råde en som selv sier han er temmelig sosialt uintelligent til å prøve å stjele et kyss! ;-) Timingen og fremgangsmåten kan bli katasrofal! *he he*

Hehe, ja minner meg om en kis som var forelska i meg i ungdomstida *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og når det gjelder å forstå seg på kvinner er du ikke alene om ikke å gjøre det.''

*hehe* Snakker du av egen erfaring? ;)

*Hehe* Min kjære sier det samme. :o) Og jeg er ikke av den kompliserte sorten kvinnfolk altså! Bare spør eksen min - og det mener jeg seriøst! Han har fått andre erfaringer i ettertid... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

''Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. ''

Vet ikke om jeg synes det er så innmari lurt å råde en som selv sier han er temmelig sosialt uintelligent til å prøve å stjele et kyss! ;-) Timingen og fremgangsmåten kan bli katasrofal! *he he*

Tenkte på det, og tok derfor med forbeholdet om å ikke gjøre noe seksuelt krenkende.

Det er jo ikke snakk om å stjele et kyss fra villt fremmede på gata, men fra jenter han flørter med og som han har en god tone med.

Det verste som kan skje er at han får seg en på kinnet, men det overlever han. Så er han den erfaringen rikere. Man faller av sykkelen mange ganger før man lærer å sykle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

''Og når det gjelder å forstå seg på kvinner er du ikke alene om ikke å gjøre det.''

*hehe* Snakker du av egen erfaring? ;)

Dere er ikke like. Dere sier ikke det dere mener. Dere spør om ting dere ikke vil ha ærlige svar på. Dere forventer at vi leser tankene deres.

Dette er bare noen av tingene som gjør at i alle fall jeg ikke skjønner meg på dere. Men man lærer jo så lenge man lever, så kanskje en vakker dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Dere er ikke like. Dere sier ikke det dere mener. Dere spør om ting dere ikke vil ha ærlige svar på. Dere forventer at vi leser tankene deres.

Dette er bare noen av tingene som gjør at i alle fall jeg ikke skjønner meg på dere. Men man lærer jo så lenge man lever, så kanskje en vakker dag.....

Det er iallefall viktig at mannfolk _aldri_ sier noe annet enn "nei, kjære" når fruen spør om han synes hun er tjukk over ræva, så jeg heller til å tro at du har litt rett..

Kvinnfolk er litt kompliserte sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*Hehe* Min kjære sier det samme. :o) Og jeg er ikke av den kompliserte sorten kvinnfolk altså! Bare spør eksen min - og det mener jeg seriøst! Han har fått andre erfaringer i ettertid... ;o)

Hehe, sånn kan det altså gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Om jeg snakker med en jente, så kan det i starten gå bra, hun smiler og er imøtekommende… men så mister hun interessen etter hvert… det er et eller annet jeg ikke klarer, rett og slett… "

Du må fortsette å holde fokus på jenta og snakke om henne. Jenter har et uendelig behov for "å bli sett" og være i sentrum for oppmerksomheten. Først etter flere dager sammen er tiden inne til særdeles forsiktig å introdusere andre tema enn henne dersom du merker at hun er moden for andre tema.

Med den fremgangsmåten ville i alle fall jeg vært borte lenge før første kvelden var omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg er at jeg lurer på hva du snakker om?

Hvis vi treffer en fyr vi synes virker interessant vil vi gjerne bli kjent med ham, og at han skal bli kjent med oss. Det kan gjerne starte med bakgrunnsopplysninger, men skal helst gå videre til samtaler om felles interesser (nøytrale ting, diskusjoner om "krig og fred og sånn" er veldig dårlig sjekketema).

Føler du deg ellers bekvem med å snakke med mennesker du ikke kjenner så veldig godt? På tomannshånd?

Smil til henne, se henne inn i øynene, kom "tilfeldig" borti henne, berør armen hennes el.

Som det meste her i livet, krever også dette trening, så stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall viktig at mannfolk _aldri_ sier noe annet enn "nei, kjære" når fruen spør om han synes hun er tjukk over ræva, så jeg heller til å tro at du har litt rett..

Kvinnfolk er litt kompliserte sånn ;)

Det burde ikke være så vanskelig å lære seg, har du vært ærlig en gang har du lært for livet.

Og når fruen holder frem to kjoler og spør hvilken hun skal velge, er eneste brukbare svar "Du er nydelig i begge, kjære".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...