Gå til innhold

Finnes det en kvinne


Gjest Søker kjærlighet

Anbefalte innlegg

Tenkte på det, og tok derfor med forbeholdet om å ikke gjøre noe seksuelt krenkende.

Det er jo ikke snakk om å stjele et kyss fra villt fremmede på gata, men fra jenter han flørter med og som han har en god tone med.

Det verste som kan skje er at han får seg en på kinnet, men det overlever han. Så er han den erfaringen rikere. Man faller av sykkelen mange ganger før man lærer å sykle.

He he, jo da, men kan man egentlig legge til grunn at han av seg selv skjønner hva som er "seksuelt krenkende"? ;-) Hadde han 'skjønt' dette, så hadde han kanskje ikke skrevet inn her?

Men som du sier med sykkelen etc så kan det jo hende han får napp til slutt.

Husker en fyr på et utested i min ungdom som bød opp til dans, og før man hadde rukket å ta tre skritt på dansegulvet så spurte han meg rett ut om jeg ville bli med ham hjem etterpå! ;-) Det var i kjappeste laget for meg, men for alt jeg vet kan det jo hende han får napp etter å ha spurt 120 jenter, selv om 119 av dem synes dette er en fremgangsmåte som er dømt til å mislykkes;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde ikke være så vanskelig å lære seg, har du vært ærlig en gang har du lært for livet.

Og når fruen holder frem to kjoler og spør hvilken hun skal velge, er eneste brukbare svar "Du er nydelig i begge, kjære".

Og - ikke minst - er det viktig at "ja kjære" osv kommer uten ett sekunds nøling!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke like. Dere sier ikke det dere mener. Dere spør om ting dere ikke vil ha ærlige svar på. Dere forventer at vi leser tankene deres.

Dette er bare noen av tingene som gjør at i alle fall jeg ikke skjønner meg på dere. Men man lærer jo så lenge man lever, så kanskje en vakker dag.....

Og så er vi ikke nødvendigvis like i forhold til to forskjellige menn.

Kommunikasjon handler om samspill, og hva man sier/gjør i en gitt setting vil avhenge av hvem man forholder seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og - ikke minst - er det viktig at "ja kjære" osv kommer uten ett sekunds nøling!! ;-)

*Flirer* Min kjære og jeg var ute og syklet i går og da jeg jublende trillet forbi ham nedover bakkene sa han bare tørt:"Det er fordi du er mer aerodynamisk formet enn meg!" Jeg bare lo tilbake:"Neida, det er du som er kantete!" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stor klem

Du har selv en oppfattelse av at du oppfattes som hyggelog, og sikkert også en vennlig person. På måten du skriver virker du intelligent. Hvis det er annen grunn en vanlig sjenanse som gjør at du ikke får deg dame, så ville jeg lest om 'asperger syndrom'. Du kan muligens ha en mild grad av det. En asperger har vanskelig for å forstå sosiale signaler, men er ofte veldig intelligente og nerdete, og kan leve et helt liv uten at de eller andre skjønner hva det er med dem. De blir bare oppfattet som litt sære.

Ofte har de spesielle interesser og ofte er det ett felt de er rasende flinke på. Bill Gates, han der værmannen på NRK med egen fanklubb, og Drillo er personer som en gjetter på at har en grad av asperger.

Hvis du VET hva det er med deg, så kan du kanskje lettere 'trene' deg opp. Det er kanskje vanskelig for en asperger, men da vet du iallefall hvorfor det er vanskelig.

Dette er bare et tips altså, men jeg ville googla 'asperger' og se om du kan finne noe gjenkjennelig. Det finnes også nettsteder hvor aspergere diskuterer og hjelper hverandre.

Lykke til! Jeg har selv en sønn jeg mistenker kan ha asperger. Det er verdens snilleste og hyggeligste gutt, men han har dine begrensninger. Mitt største ønske er at han finner ei god jente han kan ha det godt med. Hun vil nemlig få en snill mann. Men han sliter som sagt akkurat som det høres ut at du gjør. Og overfor en mor skal en jo heller ikke innrømme så mye,s å det blir vanskelig å prate om det.

Lykke til! Alt vel i fremtiden, håper alt ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ta iniativ. Stjel til deg en klem, et kyss. ''

Vet ikke om jeg synes det er så innmari lurt å råde en som selv sier han er temmelig sosialt uintelligent til å prøve å stjele et kyss! ;-) Timingen og fremgangsmåten kan bli katasrofal! *he he*

Haha, det minner meg om en fyr jeg var interessert i en gang. Vi hadde møttes en kveld før, og traff på hverandre på en ny fest noen dager senere.

Jeg hadde omtrent bestemt meg for å bli med ham hjem på slutten av kvelden, syntes han var så kjekk, men tidlig, tidlig på kvelden spurte han om vi skulle danse, og etter fem sekunder kysset han meg og hvisket i øret om vi skulle dra hjem til ham. Jeg fikk meg bare ikke til å si ja så tidlig, fikk være makan til billig. Han skulle bare visst =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det minner meg om en fyr jeg var interessert i en gang. Vi hadde møttes en kveld før, og traff på hverandre på en ny fest noen dager senere.

Jeg hadde omtrent bestemt meg for å bli med ham hjem på slutten av kvelden, syntes han var så kjekk, men tidlig, tidlig på kvelden spurte han om vi skulle danse, og etter fem sekunder kysset han meg og hvisket i øret om vi skulle dra hjem til ham. Jeg fikk meg bare ikke til å si ja så tidlig, fikk være makan til billig. Han skulle bare visst =p

*he he*

Det verste sjekketrikset jeg har blitt utsatt for var en fyr som jeg danset med - totalt ukjent før hand bød meg opp - og plutselig lente han seg mot meg og puttet tunga inn i øret mitt!!! *æsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det burde ikke være så vanskelig å lære seg, har du vært ærlig en gang har du lært for livet.

Og når fruen holder frem to kjoler og spør hvilken hun skal velge, er eneste brukbare svar "Du er nydelig i begge, kjære".

Rart mannfolk ikke skjønner det der, ja!

Mannen min har skjønt det, så når jeg står midt i et dilemma om hvilken kjole e.l. jeg skal ta på meg, så spør jeg han om råd. Jeg prøver den første kjolen og han synes jeg skal ha den fordi jeg ser driiitlekker ut. Deretter prøver jeg den andre kjolen og da synes han plutselig jeg skal ha den, for den ser jeg iallefall dritlekker ut i!! Makan!

Endelig er eldstejenta mi nå så stor at hun ser hvilken kjole som er penest og hun er iallefall helt dønn ærlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*he he*

Det verste sjekketrikset jeg har blitt utsatt for var en fyr som jeg danset med - totalt ukjent før hand bød meg opp - og plutselig lente han seg mot meg og puttet tunga inn i øret mitt!!! *æsj*

Åh, godt jeg ikke har vært borti den der før altså. Synes jeg ser en amorøs fyr som begynner å sleike i øra mine for så å oppdage at jeg har høreapparater der *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart mannfolk ikke skjønner det der, ja!

Mannen min har skjønt det, så når jeg står midt i et dilemma om hvilken kjole e.l. jeg skal ta på meg, så spør jeg han om råd. Jeg prøver den første kjolen og han synes jeg skal ha den fordi jeg ser driiitlekker ut. Deretter prøver jeg den andre kjolen og da synes han plutselig jeg skal ha den, for den ser jeg iallefall dritlekker ut i!! Makan!

Endelig er eldstejenta mi nå så stor at hun ser hvilken kjole som er penest og hun er iallefall helt dønn ærlig ;)

Jeg kan i alle fall _ikke_ spørre jentungen her i huset.... Hun blir 7 år i august og vi har ikke heeeelt sammenfallende smak alltid kan man trygt si. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg kan i alle fall _ikke_ spørre jentungen her i huset.... Hun blir 7 år i august og vi har ikke heeeelt sammenfallende smak alltid kan man trygt si. ;o)

Tiåringen min har faktisk svært god smak. Elsker klær og designer den ene kreasjonen etter den andre til bratzdukkene sine. Du skulle sett de flotte klærne hun lager av ballonger!!

Syvåringen har ikke kommet helt dit ennå selv om også hun har dilla på klær. Jeg tror jeg hadde sett litt snål ut dersom jeg skulle følge hennes klesønsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt jeg ikke har vært borti den der før altså. Synes jeg ser en amorøs fyr som begynner å sleike i øra mine for så å oppdage at jeg har høreapparater der *fnis*

LOL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiåringen min har faktisk svært god smak. Elsker klær og designer den ene kreasjonen etter den andre til bratzdukkene sine. Du skulle sett de flotte klærne hun lager av ballonger!!

Syvåringen har ikke kommet helt dit ennå selv om også hun har dilla på klær. Jeg tror jeg hadde sett litt snål ut dersom jeg skulle følge hennes klesønsker ;)

Tiåringen min har _veldig_ god smak når det gjelder vakre kvinner! ;-)

Han påstod at moren hans var MYE penere enn Grace Kelly på sitt vakreste! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen tanker

Du har selv en oppfattelse av at du oppfattes som hyggelog, og sikkert også en vennlig person. På måten du skriver virker du intelligent. Hvis det er annen grunn en vanlig sjenanse som gjør at du ikke får deg dame, så ville jeg lest om 'asperger syndrom'. Du kan muligens ha en mild grad av det. En asperger har vanskelig for å forstå sosiale signaler, men er ofte veldig intelligente og nerdete, og kan leve et helt liv uten at de eller andre skjønner hva det er med dem. De blir bare oppfattet som litt sære.

Ofte har de spesielle interesser og ofte er det ett felt de er rasende flinke på. Bill Gates, han der værmannen på NRK med egen fanklubb, og Drillo er personer som en gjetter på at har en grad av asperger.

Hvis du VET hva det er med deg, så kan du kanskje lettere 'trene' deg opp. Det er kanskje vanskelig for en asperger, men da vet du iallefall hvorfor det er vanskelig.

Dette er bare et tips altså, men jeg ville googla 'asperger' og se om du kan finne noe gjenkjennelig. Det finnes også nettsteder hvor aspergere diskuterer og hjelper hverandre.

Lykke til! Jeg har selv en sønn jeg mistenker kan ha asperger. Det er verdens snilleste og hyggeligste gutt, men han har dine begrensninger. Mitt største ønske er at han finner ei god jente han kan ha det godt med. Hun vil nemlig få en snill mann. Men han sliter som sagt akkurat som det høres ut at du gjør. Og overfor en mor skal en jo heller ikke innrømme så mye,s å det blir vanskelig å prate om det.

Lykke til! Alt vel i fremtiden, håper alt ordner seg for deg!

Vet du, den tanken om Asperber slo meg også (men det er jo ikke sikkert, da). Finns jo i mange grader.

Den andre tanken jeg fikk, var denne:

Hvis jeg var hovedinnsenderen, ville jeg nok begynne å fokusere mer på at kjærlighet handler om å gjøre godt for den ANDRE, ikke først og fremst å skulle få noe selv! Ei jente må jo føle at han virkelig bryr seg om henne og vil henne vel, ikke at han bare er ute etter å oppleve kjærlighet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiåringen min har _veldig_ god smak når det gjelder vakre kvinner! ;-)

Han påstod at moren hans var MYE penere enn Grace Kelly på sitt vakreste! ;-)

Du får gratulere ham med den gode smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Tiåringen min har _veldig_ god smak når det gjelder vakre kvinner! ;-)

Han påstod at moren hans var MYE penere enn Grace Kelly på sitt vakreste! ;-)

Gosh'a'meg, litt av et kompliment :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh'a'meg, litt av et kompliment :-))

Ja, det skal være visst! ;-) Da jeg smilte og mente at han var partisk ble han nesten litt sint: "Jeg mener det altså!!" ;-)

Får si som salige Jon Leirfall: "Æ vesst at det itj va sainnt, men det va arti å hør det læll" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...