Gå til innhold

Dorthe, caloni & co, kom hit!


Phanter

Anbefalte innlegg

*kremt* Jeg tror nok det var begynnelsen, og så utartet det seg med flere avsporinger, så ble noen meldinger vekke av en eller annen merkelig grunn....

Masse drama! ; p

Men jeg ble skikkelig rasende da jeg våkna, trøtt og jævli i dag morges, og ikke fant resten av tråden - før jeg fant den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Phanter

    19

  • Peachy

    14

  • Caloni Makaroni

    10

  • Dorthe

    9

Mest aktive i denne tråden

Jeg gikk dessverre glipp av den hete diskusjonen i forkant - *sukker* - men bra vi ikke har skylda for kræsjen hvertfall:-D

Den ligger der nok enda når vi kommer inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Jeg gikk dessverre glipp av den hete diskusjonen i forkant - *sukker* - men bra vi ikke har skylda for kræsjen hvertfall:-D

Alt er der, så det er bare å lese når vi kommer inn igjen :D

Kanskje det er vår opphetede debatt som gjorde at hele serveren knela? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ble skikkelig rasende da jeg våkna, trøtt og jævli i dag morges, og ikke fant resten av tråden - før jeg fant den...

Fant du igjen resten av tråden sier du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fikset snart?

*LOL* Ja, det var temmelig hett der inne gitt!

Ka fasken e dette. Kva gang vi krangl ell diskuter voldsomt steng dei foruman. E kjem som torsken i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du igjen resten av tråden sier du???

Jada, og jeg har lagt meg flat og bedt deg om unnskyldning ;o)

Jeg var bare så trøtt og sliten i dag morgen og så fant jeg den på en annen tråd enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger der nok enda når vi kommer inn igjen.

Ja, for uansett hva som skjer så har de vel en backup-kopi av alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka fasken e dette. Kva gang vi krangl ell diskuter voldsomt steng dei foruman. E kjem som torsken i morgen

"Ka fasken e dette. Kva gang vi krangl ell diskuter voldsomt steng dei foruman."

Hehe, det kan virke sånn, men det er nok tilfeldigheter! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka fasken e dette. Kva gang vi krangl ell diskuter voldsomt steng dei foruman. E kjem som torsken i morgen

Det er visst ustabilt over hele linja. Jeg la inn en melding på supportforumet før det konket helt ut, og det var flere forum som hadde trøbbel med det samme. (Critical error etc.)

Får bare håpe svenskeadminene får fikset det fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikset snart?

Er du dame med kort hår og skarpe intellektuelle kommentarer eller mann med hatt? ;o)

E e no den e e:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fikset snart?

Det er visst ustabilt over hele linja. Jeg la inn en melding på supportforumet før det konket helt ut, og det var flere forum som hadde trøbbel med det samme. (Critical error etc.)

Får bare håpe svenskeadminene får fikset det fort. :)

Ja vi får håp det. Bedre lykke i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, og jeg har lagt meg flat og bedt deg om unnskyldning ;o)

Jeg var bare så trøtt og sliten i dag morgen og så fant jeg den på en annen tråd enn jeg trodde.

"Jada, og jeg har lagt meg flat og bedt deg om unnskyldning ;o)

Jeg var bare så trøtt og sliten i dag morgen og så fant jeg den på en annen tråd enn jeg trodde."

Åh, det var da godt å høre, jeg rakk jo ikke å lese alt før jeg ble pælma ut, så bare en lynforbanna versjon av deg i de første innleggene i tråden. Og jeg ble jo helt satt ut følelsesmessig vet du.. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jada, og jeg har lagt meg flat og bedt deg om unnskyldning ;o)

Jeg var bare så trøtt og sliten i dag morgen og så fant jeg den på en annen tråd enn jeg trodde."

Åh, det var da godt å høre, jeg rakk jo ikke å lese alt før jeg ble pælma ut, så bare en lynforbanna versjon av deg i de første innleggene i tråden. Og jeg ble jo helt satt ut følelsesmessig vet du.. *s*

LOL, ble du attpåtil kastet ut. Hehe, det ble ikke jeg da og jeg var da innom litt seinere på dagen også da jeg hadde vært i byen men så falt luka ned over avkroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...