Gå til innhold

Dorthe, caloni & co, kom hit!


Phanter

Anbefalte innlegg

LOL, ble du attpåtil kastet ut. Hehe, det ble ikke jeg da og jeg var da innom litt seinere på dagen også da jeg hadde vært i byen men så falt luka ned over avkroken.

Huff ja, trodde nesten det var det ordet som begynte på s.. som bannlyste hele forumet, vet jo aldri med disse svenskene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Phanter

    19

  • Peachy

    14

  • Caloni Makaroni

    10

  • Dorthe

    9

Mest aktive i denne tråden

Åh, jeg blir forvirra av dette... Kan dere ikke bare bruke deres egne nick, da? :S

Enig, dette blir slitsomt å ikke vite hvem man snakker med :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, trodde nesten det var det ordet som begynte på s.. som bannlyste hele forumet, vet jo aldri med disse svenskene...

Her på dol er det da lov med slike ord hehe, skjønner ikke hva de svenskene tenker med jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Jeg tror nok det var begynnelsen, og så utartet det seg med flere avsporinger, så ble noen meldinger vekke av en eller annen merkelig grunn....

Masse drama! ; p

søren da, jeg la meg for tidlig :) Håper alle rakk å bli venner igjen før forumet sviktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søren da, jeg la meg for tidlig :) Håper alle rakk å bli venner igjen før forumet sviktet!

Nei, det fortsatte i dag morges og er sikkert ikke slutt når det åpner igjen. Endelig litt action

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søren da, jeg la meg for tidlig :) Håper alle rakk å bli venner igjen før forumet sviktet!

Det var jo det som var så forb.... irriterende, jeg rakk ikke lese alt, og jeg rakk ikke svare før det blekka ut og gikk i svart!

Satt bare igjen med masse innestengte følelser som jeg ikke fikk tasta ned, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fortsatte i dag morges og er sikkert ikke slutt når det åpner igjen. Endelig litt action

"Nei, det fortsatte i dag morges og er sikkert ikke slutt når det åpner igjen. Endelig litt action"

Hehe, du da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg blir forvirra av dette... Kan dere ikke bare bruke deres egne nick, da? :S

"Åh, jeg blir forvirra av dette... Kan dere ikke bare bruke deres egne nick, da? :S"

Jeg er Xi ...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som var med i debatten

Nei, ingen vet hva som er galt, men det er trøbbel med flere forum ser det ut til, og antakelig bare en "vanlig" feil, selv om vi ikke har fått akkurat den feilmeldingen der før.

Vi er vel bare litt ekstra paranoide nå som vi ser at forumet er borte, etter siste døgns rabalder ;)

Så forumet er nede ja.

Får sjekke imorgen da. Ser dere nevner ting i diskusjonen, ta nå ikke den diskusjonen inn hit uansett! For jeg vil IKKE ha ting ut her som er skrevet i den debatten. Eneste grunn til at jeg er på dol nå, er et tips om at dere diskuterte her da jeg spurte om forumet var nede pga de opphetede diskusjonene.

Nå svarer jeg sikkert under feil person også, beklager.

Men dere vet hvem jeg er, og jeg vil bare be om at dere ikke flytter diskusjonen jeg starteti inn hit, - men venter til forumet åpner. Okay?

Men godt at ikke forumet kræsja pga at vi slo huet av hverandre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åh, jeg blir forvirra av dette... Kan dere ikke bare bruke deres egne nick, da? :S"

Jeg er Xi ...*s*

Ja, det skjønte jeg. ;)

Men hvem er "Fikset snart?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønte jeg. ;)

Men hvem er "Fikset snart?"

Vet ikke men nå fikser jeg meg middag og så håper jeg avkroken er tilbake når jeg er ferdig *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forumet er nede ja.

Får sjekke imorgen da. Ser dere nevner ting i diskusjonen, ta nå ikke den diskusjonen inn hit uansett! For jeg vil IKKE ha ting ut her som er skrevet i den debatten. Eneste grunn til at jeg er på dol nå, er et tips om at dere diskuterte her da jeg spurte om forumet var nede pga de opphetede diskusjonene.

Nå svarer jeg sikkert under feil person også, beklager.

Men dere vet hvem jeg er, og jeg vil bare be om at dere ikke flytter diskusjonen jeg starteti inn hit, - men venter til forumet åpner. Okay?

Men godt at ikke forumet kræsja pga at vi slo huet av hverandre da.

Nei, vi skal ikke debattere det her, får da være måte på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forumet er nede ja.

Får sjekke imorgen da. Ser dere nevner ting i diskusjonen, ta nå ikke den diskusjonen inn hit uansett! For jeg vil IKKE ha ting ut her som er skrevet i den debatten. Eneste grunn til at jeg er på dol nå, er et tips om at dere diskuterte her da jeg spurte om forumet var nede pga de opphetede diskusjonene.

Nå svarer jeg sikkert under feil person også, beklager.

Men dere vet hvem jeg er, og jeg vil bare be om at dere ikke flytter diskusjonen jeg starteti inn hit, - men venter til forumet åpner. Okay?

Men godt at ikke forumet kræsja pga at vi slo huet av hverandre da.

Skal selvfølgelig ikke ta diskusjonen inn hit nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke men nå fikser jeg meg middag og så håper jeg avkroken er tilbake når jeg er ferdig *sur*

Hvis alle krysser fingrene og ønsker hardt, så kanskje det går! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke men nå fikser jeg meg middag og så håper jeg avkroken er tilbake når jeg er ferdig *sur*

Jeg også, mat må man jo ha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saphira

Det var jo det som var så forb.... irriterende, jeg rakk ikke lese alt, og jeg rakk ikke svare før det blekka ut og gikk i svart!

Satt bare igjen med masse innestengte følelser som jeg ikke fikk tasta ned, hehe....

Hos meg slo lynet ned bare noen meter fra huset! Resulterte i at data ikke ville funke mer:( Måtte kjøpe ny greie i dag (en boks), så jeg fikk akkurat lest alle trådene før hele forumet døde! *sjokk* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg slo lynet ned bare noen meter fra huset! Resulterte i at data ikke ville funke mer:( Måtte kjøpe ny greie i dag (en boks), så jeg fikk akkurat lest alle trådene før hele forumet døde! *sjokk* !!

Er det du som har kræsja hele egetforum med lynnedslag, altså? ;) *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...