Gå til innhold

Peachy & co


Phanter

Anbefalte innlegg

"Viktigere enn min kjære Caloni!? Nooooooooooooooooooo!"

Jau da, Caloni er freda under vingen.

Men jeg gidder ærlig talt ikke å engasjere meg så voldsomt i dette her - jeg er lei av det. Moving on osv.

Bra jeg har store vinger, gitt. Er litt fullt under der, ser det ut for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    42

  • Phanter

    32

  • hare1365380455

    12

  • Caloni Makaroni

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Wild C

Det står jo at det er ferietid og at det kan ta en god stund før de svarer, men det er irriterende å vente så lenge. Nå er forresten supportforumet nede også, så vi får bare vente.

Venter utålmodig. :-)

Men de fikser det nok ikke før jeg logger av likevel.

Men ville gjerne sett svaret på det den andre forumledelsen la inn på support! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo egentlig at jeg var lei av den debatten. Men ettersom du verdighet meg en lang PM, så fikk jeg inntrykk av at jeg var den eneste som hadde oppnådd såpass som til å være så fæl og fryktet og forskjellsbehandlende, og nå viser det seg at jeg bare er en av mange? Dette tærer forferdelig på egoet mitt ;)

Du og WC kan jo ta dette på privaten... så slipper resten av avkroken å måtte lese mer om dette...

Jeg logger av for å vaske badet, ingen vits i å sitte her å kope i påvente av at avkroken skal komme seg på bena igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det innlegget nå. Det var bra at du la det inn, slik at vi fikk se:o) Ja, det blir interessant å se hva svenskene svarer, håper de har noe fornuftig svar, men det har de nok. Jeg svartlister de ikke hvertfall enda.

Det er bra. :)

Vi får gi dem en sjanse til, selv om det begynner å tære på tålmodigheten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi får vel ikke flytta det over fra svensk til norsk phbb?

"Men vi får vel ikke flytta det over fra svensk til norsk phbb?"

Det spørs om innlegg går tapt, slik at vi må starte med 0 innlegg?

Men nå venter vi vel og ser hva som skjer med det svenske, og hører hvilke forklaringer de har først.

Kan det være det at svenskene ikke har gode nok kvalifiserte datafolk i forhold til norske phpbb (litt amatør?)?

Det blir selvfølgelig bare spekulasjoner, men det kan virke som de har tatt seg litt vann over hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Bra jeg har store vinger, gitt. Er litt fullt under der, ser det ut for. ;)

Ja, jeg synes du skal hive ut noen, det er så satans til trengsel innunder her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Du og WC kan jo ta dette på privaten... så slipper resten av avkroken å måtte lese mer om dette...

Jeg logger av for å vaske badet, ingen vits i å sitte her å kope i påvente av at avkroken skal komme seg på bena igjen....

Jeg er utav denne diskusjonen jeg nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter utålmodig. :-)

Men de fikser det nok ikke før jeg logger av likevel.

Men ville gjerne sett svaret på det den andre forumledelsen la inn på support! :-)

Nå er det bare jeg som er pålogget på supportforumet, så det tar nok en stund. :/

Adminene har visst ferie de også, så det kunne ta sin tid å få svar. Irriterende. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

"Men vi får vel ikke flytta det over fra svensk til norsk phbb?"

Det spørs om innlegg går tapt, slik at vi må starte med 0 innlegg?

Men nå venter vi vel og ser hva som skjer med det svenske, og hører hvilke forklaringer de har først.

Kan det være det at svenskene ikke har gode nok kvalifiserte datafolk i forhold til norske phpbb (litt amatør?)?

Det blir selvfølgelig bare spekulasjoner, men det kan virke som de har tatt seg litt vann over hodet...

Gjør ikke noe om vi må starte med 0 innlegg, så lenge forumet er mer stabilt.

Så fort som vi har fått opp innleggsmengden, så greier vi det nok igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men vi får vel ikke flytta det over fra svensk til norsk phbb?"

Det spørs om innlegg går tapt, slik at vi må starte med 0 innlegg?

Men nå venter vi vel og ser hva som skjer med det svenske, og hører hvilke forklaringer de har først.

Kan det være det at svenskene ikke har gode nok kvalifiserte datafolk i forhold til norske phpbb (litt amatør?)?

Det blir selvfølgelig bare spekulasjoner, men det kan virke som de har tatt seg litt vann over hodet...

Men jeg vil ikke miste alle innleggene. :( Får satse på at svenskene skjerper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes du skal hive ut noen, det er så satans til trengsel innunder her!

Der det er hjerterom, er det husrom! :D Så lenge du ikke lusker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes. Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.''

Driver du og masseproduserer disse beskyldningene dine, eller? ;)

"Driver du og masseproduserer disse beskyldningene dine, eller? ;)"

Lille rampejenta, er du utpå nå igjen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tacomix

Det er bra. :)

Vi får gi dem en sjanse til, selv om det begynner å tære på tålmodigheten nå.

Ja, en sjanse til skal de få. Jeg håper forumet kommer opp igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes.

Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.

Hehe, folk kan bare gyve løs på meg i denne tråden om de vil! *versågod* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, folk kan bare gyve løs på meg i denne tråden om de vil! *versågod* ;-)

Jeg må bare beklage, men jeg vil ikke påstå at jeg gjøv løs på deg. Ble bare så fortvila over den forhastede konklusjonen om at hver gang det er noe feil med forumet, så er det automatisk hacking på gang. Men vi har vel fått diskutert det ferdig nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

"Driver du og masseproduserer disse beskyldningene dine, eller? ;)"

Lille rampejenta, er du utpå nå igjen? ;)

Rampejente? Dette er soleklar mobbing! ;)

Men nei, pm'en som WC sendte meg tidligere i dag ga meg inntrykk av at jeg var den som var mest håpløs og uforskammet og folk vegret seg for å skrive innlegg på avkroken pga meg. Når jeg da ser at Peachy blir beskyldt for det samme, så må jeg jo få uttrykke min forundring over at det faktisk kan finnes to (om ikke flere!) som er så ille som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo egentlig at jeg var lei av den debatten. Men ettersom du verdighet meg en lang PM, så fikk jeg inntrykk av at jeg var den eneste som hadde oppnådd såpass som til å være så fæl og fryktet og forskjellsbehandlende, og nå viser det seg at jeg bare er en av mange? Dette tærer forferdelig på egoet mitt ;)

"Dette tærer forferdelig på egoet mitt ;)"

Det vil jeg tro! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...