Gå til innhold

Peachy & co


Phanter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    42

  • Phanter

    32

  • hare1365380455

    12

  • Caloni Makaroni

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg må bare beklage, men jeg vil ikke påstå at jeg gjøv løs på deg. Ble bare så fortvila over den forhastede konklusjonen om at hver gang det er noe feil med forumet, så er det automatisk hacking på gang. Men vi har vel fått diskutert det ferdig nå. :)

"Jeg må bare beklage, men jeg vil ikke påstå at jeg gjøv løs på deg. Ble bare så fortvila over den forhastede konklusjonen om at hver gang det er noe feil med forumet, så er det automatisk hacking på gang. Men vi har vel fått diskutert det ferdig nå. :)"

Ikke beklag, det er helt ok, jeg ba da om det selv! * barnslig knis*

Og du må da få ha din mening, akkurat som meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er en klikk, ser du vel! :D

"Ja, vi er en klikk, ser du vel! :D"

Hørte jeg ordet KLIKK? :((( *spøler i bakken og pusser hornene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184764090' post='3643740]

Det høljet i går, men nå klarner det opp. Meldingene er OK, så vi håper på det beste. Vanntett er vi, så det går nok bra uansett, mulig bikkja protesterer, for hun tror selv at hun ikke tåler vann ;o)

Hehe, så morsomt!

Men det er jo sant at vi er vanntette... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

"Ja, vi er en klikk, ser du vel! :D"

Hørte jeg ordet KLIKK? :((( *spøler i bakken og pusser hornene*

Vi tar jo bare bilder, må du skjønne! *klikk-klikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, vi er en klikk, ser du vel! :D"

Hørte jeg ordet KLIKK? :((( *spøler i bakken og pusser hornene*

''Hørte jeg ordet KLIKK? :((( *spøler i bakken og pusser hornene*''

Klikk klikk klikketi klikk! :D

Men den er ikke så veldig eksklusiv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Men jeg vil ikke miste alle innleggene. :( Får satse på at svenskene skjerper seg.

Jeg vil ikke miste det vi har skrevet på f.eks. kulturforumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tro hva du vil, så tror jeg hva jeg vil. Jeg er enig med Shira om at man ikke bør male fanden på veggen ved enhver anledning.

P.S. Beklager at jeg ikke har svart på mail fra deg, men jeg glemte å sjekke den mailen i går. :)

"P.S. Beklager at jeg ikke har svart på mail fra deg, men jeg glemte å sjekke den mailen i går. :)"

Ok, så du fikk den da?

Håper du svarer neste gang iallefall, om det skulle skje noe med forumet osv er det greit å vite at jeg har mailkontakt med deg iallefall (ikke alt som er greit å skrive her på dol kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"P.S. Beklager at jeg ikke har svart på mail fra deg, men jeg glemte å sjekke den mailen i går. :)"

Ok, så du fikk den da?

Håper du svarer neste gang iallefall, om det skulle skje noe med forumet osv er det greit å vite at jeg har mailkontakt med deg iallefall (ikke alt som er greit å skrive her på dol kanskje?)

Joda, men tro det eller ei så sitter jeg ikke foran dataen riktig hele døgnet heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar jo bare bilder, må du skjønne! *klikk-klikk*

"Vi tar jo bare bilder, må du skjønne! *klikk-klikk*"

Jasså?....*mistenksom* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får da være måte på paranoia og stormannsgalskap. ;)

"Det får da være måte på paranoia og stormannsgalskap. ;)"

Jepp, men slik er det faktisk! Mange "møkkaforum" som blir hacket! (ikke det at kroken er et møkkaforum altså...men for dem kanskje...sikkert!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det får da være måte på paranoia og stormannsgalskap. ;)"

Jepp, men slik er det faktisk! Mange "møkkaforum" som blir hacket! (ikke det at kroken er et møkkaforum altså...men for dem kanskje...sikkert!)

Men at ALLE på egetforum er "møkkaforum" da? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unge folk som er deltakere, eller noen som har utpekt seg dette forumet tilfeldig?

Synd. :-(

Vi vet jo ikke hva som har skjedd egentlig , men det spiller ingen rolle bare de får orden på det!

Men man blir litt lei (uansett hva som er årsaken)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at ALLE på egetforum er "møkkaforum" da? o_O

"Men at ALLE på egetforum er "møkkaforum" da? o_O"

De kan jo hacke seg inn på selve svenske phpbb, eller det de endrer/fjerner (innstillinger eller noe?...) er likt for alle forum og derfor får konsekvenser for alle (selv om de kun går inn på et forum og hacker???

Dette blir spekulasjoner, og hverken du eller jeg vet nok mye om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke hva som har skjedd egentlig , men det spiller ingen rolle bare de får orden på det!

Men man blir litt lei (uansett hva som er årsaken)!

Jeg stikker ut jeg, dette ble litt traurig! *gjesp* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke hva som har skjedd egentlig , men det spiller ingen rolle bare de får orden på det!

Men man blir litt lei (uansett hva som er årsaken)!

Hvor er den norske phpbb-siden? Jeg finner ikke noe som tilsvarer egetforum på norsk, bare en side der man må bygge forumet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men at ALLE på egetforum er "møkkaforum" da? o_O"

De kan jo hacke seg inn på selve svenske phpbb, eller det de endrer/fjerner (innstillinger eller noe?...) er likt for alle forum og derfor får konsekvenser for alle (selv om de kun går inn på et forum og hacker???

Dette blir spekulasjoner, og hverken du eller jeg vet nok mye om dette!

Nei, det er jo rart i så fall at supporforumet funker når alle andre forum er nede. Jeg ser for meg at det ligger på en server for seg selv, men til slutt konker alle serverne eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hvor er den norske phpbb-siden? Jeg finner ikke noe som tilsvarer egetforum på norsk, bare en side der man må bygge forumet selv.

Vet du om de jobber med å fikse siden nå, eller kan det ta dager om de har ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...