Gå til innhold

Verk etter boring av hull


Gjest stadacone

Anbefalte innlegg

Gjest stadacone

Var hos tannlegen sist fredag, og fikset to små huller rett ved siden av hverandre.

De første par dagene merket jeg ikke noe, men fra da av og enda, snart en uke etter jeg var der, er temmelig ømt der dette ble gjort. Det verker litt hvis noe tygges eller kommer borti der.

Er det normalt?

Mener jeg kanskje opplevde det samme for noen år siden, og fikk beskjed det var ganske normalt når jeg ringte og spurte, men er ikke sikker.

Har derfor ventet litt med å ringe og spørre, og kan jo høre om noen her har noen formening.

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme. Jeg kunne ikke tygge på den siden på en god stund, selv om hullet var lite. Det ble brukt plastfylling, kan ikke huske det var slik "i gamle dager" da tannlegene fylte med amalgam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plastfylling trekker seg sammen etter at den er lagt, og det kan gi smerter en stund etterpå. Ikke helt unormalt at det kjennes ved tygging i opptil 3 mnd etterpå. Men det kan også hende at fyllingen er litt høy, da kan tannlegen slipe den ned helt uten kostnad for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...