Gå til innhold

Fuck boligpolitikken!


Gjest fuck boligpolitikken

Anbefalte innlegg

Nei, det trenger man ikke.

Bare hvis man har så stor aldersforskjell på ungene som jeg har. Men jeg lurer på om jeg i hodet mitt tenkte hun skulle starte med en toromsleilighet og da blir det stua, vet du :o)

Du sa treroms, så jeg regnet med det var det du mente. :-)

Men unger kan godt dele rom. Jeg har selv delt rom med broren min som er nesten ni år yngre, så både alder- og kjønnsforskjell går også hvis det kniper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men man må vel ikke ha startlån? :-)

Nei, men hvis man ikke har inntekt eller av andre grunner ikke får lån i bank, så er dette neste utvei, tror jeg. Feks hvis man har trygd på 120 000 i året så har man mulighet til å få startlån som er på rundt 1,1 mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa treroms, så jeg regnet med det var det du mente. :-)

Men unger kan godt dele rom. Jeg har selv delt rom med broren min som er nesten ni år yngre, så både alder- og kjønnsforskjell går også hvis det kniper.

Jeg har 14 og 11 år mellom de store og minstemann og de hadde begge knøttsmå rom. Det endte med at jeg hadde minstemann inne hos meg helt til eldstemann flyttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hvis man ikke har inntekt eller av andre grunner ikke får lån i bank, så er dette neste utvei, tror jeg. Feks hvis man har trygd på 120 000 i året så har man mulighet til å få startlån som er på rundt 1,1 mill.

Men trådstarter har jo inntekt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Uten å ha sett så nøye...., men her er et forslag til rimelig leilighet med to "soverom": http://www.zett.no/bolig__til_salgs.html?objectId=964653

Forøvrig kan det være at noen av de andre leilighetene på www.zett.no kan gå an?

Skjønner godt at du er frustrert over problemet med å finne bolig til en overkommelig pris. Sånn er det bare i Oslo :-(

Forresten tror jeg ikke vi i Norge skal sammenligne oss med andre land når det gjelder mulighetene til å få et eget bosted....Vi er nok ganske vel stilte, tross alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trådstarter har jo inntekt... :-)

Men enslige mødre får større lån med startlån enn de vil med den inntekten i banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...