Gå til innhold

Trist og dumt?


GoodTimes

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Hey - long time no see :)

Alt vel? Er det slik å forstå at Avkroken er det eneste fornuftig stedet å innfinne seg om man vil treffe igjen gamle kjente?

Som du sikkert forstår - jeg kjeder meg her :)

Hei babe! :)

Jupp, det er nok en del folk du kjenner der inne, dog har noen skifta nick. Men de gir seg raskt til kjenne.

Problemet er å sette seg inn i forumvarianten hvis du ikke er vant med den typen forum. Har du vært rundt-forbi på nettet er du nok det, men hvis ikke er det et helvete.

Hadde det ikke vært for at jeg var vant til den varianten fra tidligere, i tillegg til at dol i et par måneder var helt ubrukelig for meg, hadde jeg nok aldri jobba for å vende meg enda mer til den forumformen - for den er veldig enkel.

Jeg hadde jo trodd det der ville renne ut i sanda, men det gjorde det ikke.

En ting kan i hvert fall sies: Det er helt trollfritt, og vi er nok mange som så oss lei på dols manglende vilje til å gjøre noe med det problemet.

Nå er det vel mer eller mindre trollfritt her også for tida, men det er fordi forumet har forandret seg voldsomt. Ikke fordi noe med ble gjort med problemet.

Synd, men shit au. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Problemet er at det ser ut til at langt flere enn de som forsvant til nytt forum har forsvunnet fra dol, så det ville nok ikke utgjort noen stor forskjell hvis vi kom tilbake.

Jeg har sjekket innom her flere ganger, og diskusjonene er borte. Det var diskusjonene som tidligere ga dol liv, og som skapte engasjement. Uten disse hadde jeg ikke engang visst hva jeg skulle svare på, for jeg gidder ikke bobilpjatt og middagsmatvissvass med haugevis av hverdagsgledefanatikere, og det gjelder ganske sikkert ikke bare meg.

Hadde debattene tatt seg opp igjen ville trollene kommet tilbake, og de var plagsomme. For de kommer der det er debatter. Trollproblemet tok ikke dol tak i, så vidt jeg ser, under omlegginga, og årsaken til at de er borte (noe jeg antar de er), er at det er grenser for hvor mye trolling man kan gjøre i en tråd om lapskaus.

Grunnen til at jeg ikke lenger skriver på dol er ikke at jeg tok et valg og valgte et nytt forum, men fordi det ikke lenger er noe å diskutere her inne.

I tillegg sitter jeg på en laptop, med Firefox, og jeg må konsentrere meg skikkelig for å se forskjell på leste og uleste innlegg, og det gir meg hodepine. Jeg vet dette i langt større grad gjelder svaksynte enn meg, og det er for dårlig.

Og ja; jeg er for sta til å bruke IE. :)

Hos meg er fargene heldigvis bra, så jeg antar jeg ikke bruker Firefox ;)

Men du.. Den beste moroa lager man selv, så sett igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg trives bedre her nå, jeg. Det var enkelte "mobbere" her som har forsvunnet nå.

At det er ekstra rolig her for tiden, skyldes nok ferien. Tar seg sikkert litt opp til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...