Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?


Gjest Gurojenta

Anbefalte innlegg

Gjest Gurojenta

Søte og snille på overflaten er bare bra, men når man slukker lyset, hvis det skal slukkes da, så skal det vris på noen brytere. Rå jenter er bare topp, faen heller jente, det må bare mennene lære seg å takle:-)

Ja, det er sånn jeg tenker også. hehe De som ikke har taklet det, de har jeg dumpet eller aldi innledet noe forhold til. Nei, det nytter eller funker ikke for meg.

Ang lys, det skal så absolutt ikke slås av synes jeg. Her vil jeg se hva som skjer. ;) Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    129

  • Lillemus

    17

  • morsan

    6

  • Babette

    6

Mest aktive i denne tråden

Vet ikke helt, kanskje fordi hun var av den typen jeg oppfatter som noe pågående? Jeg følte meg rett og slett underlegen henne når hun var og kikket.

OK. Høres rimelig ut. Ikke minst nå som jeg har lest skikkelig.

Trodde nemlig du hadde sagt at du ikke fantes sjalu i det hele tatt (det var vel kanskje mrxx, det?) og derfor var det litt rart at du var lettet over å få en annen leieboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sånn jeg tenker også. hehe De som ikke har taklet det, de har jeg dumpet eller aldi innledet noe forhold til. Nei, det nytter eller funker ikke for meg.

Ang lys, det skal så absolutt ikke slås av synes jeg. Her vil jeg se hva som skjer. ;) Enig?

Variasjon er tingen. Der som overalt ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Variasjon er tingen. Der som overalt ellers.

Ja, er det ikke alltid sånn da?

(Hvorfor i alle dager andre her inne og leser..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hahahahaha* Han har ei kjempeflott jente selv han, på samme alder så jeg tror vi holder oss til hver vår jeg. :o)

Ja, jo, det er kanskje like lurt, men han tenker nok sine tanker der du kommer spradende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sånn jeg tenker også. hehe De som ikke har taklet det, de har jeg dumpet eller aldi innledet noe forhold til. Nei, det nytter eller funker ikke for meg.

Ang lys, det skal så absolutt ikke slås av synes jeg. Her vil jeg se hva som skjer. ;) Enig?

Lyset kan gjerne stå på, kan være lekkert det:-)....eller jeg foretrekker variasjon, kan være spennende at det er av også av og til. Med andre ord, variasjon er tingen...*slurp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jo, det er kanskje like lurt, men han tenker nok sine tanker der du kommer spradende:-)

Der har du ulempen med å få folk i huset og bo i første etasje - jeg sprader gjerne en tur på kjøkkenet i nettoen om det er så tidlig på morran at jeg ikke har vært på badet ennå. Bør vel slutte med det nå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Høres rimelig ut. Ikke minst nå som jeg har lest skikkelig.

Trodde nemlig du hadde sagt at du ikke fantes sjalu i det hele tatt (det var vel kanskje mrxx, det?) og derfor var det litt rart at du var lettet over å få en annen leieboer :)

Veldig sjalu er jeg ikke, men av og til så kan jeg nok kjenne et lite stikk, det innrømmer jeg. Men som sagt så stoler jeg 150% på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Lyset kan gjerne stå på, kan være lekkert det:-)....eller jeg foretrekker variasjon, kan være spennende at det er av også av og til. Med andre ord, variasjon er tingen...*slurp*

Enig med deg der også. Det er spennende å ha det mørkt også, men det er nå noe med det at det er opphissende å se på at mannen koser seg med det ene eller det andre. Man kan ut i fra ansiktsuttrykk finne ut mye om hva han egentlig liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du ulempen med å få folk i huset og bo i første etasje - jeg sprader gjerne en tur på kjøkkenet i nettoen om det er så tidlig på morran at jeg ikke har vært på badet ennå. Bør vel slutte med det nå. :o)

Det synes jeg absolutt du ikke skal slutte med. Men over til noe helt annet......det er ikke noe ledig hus/leilighet med utsikt til kjøkkenet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der også. Det er spennende å ha det mørkt også, men det er nå noe med det at det er opphissende å se på at mannen koser seg med det ene eller det andre. Man kan ut i fra ansiktsuttrykk finne ut mye om hva han egentlig liker.

Jo, sant det....hmm, fikk noen bilder i hue nå, som ikke passer seg på jobb.......dæven ta....

Skulle ikke du holde deg i skinnet da??....hæ???.......HÆ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjalu er jeg ikke, men av og til så kan jeg nok kjenne et lite stikk, det innrømmer jeg. Men som sagt så stoler jeg 150% på ham.

Litt sjalusi er bare sunt. Det gjør at man ikke tar hverandre for gitt, og gir lidenskap og temperament i forholdet. Og viser at man setter pris på hverandre. Jeg tror ikke noe på at det går an å være lidenskapelig forelsket uten å føle det lille stikket av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Jo, sant det....hmm, fikk noen bilder i hue nå, som ikke passer seg på jobb.......dæven ta....

Skulle ikke du holde deg i skinnet da??....hæ???.......HÆ??

Ja, jeg holde meg da i skinnet jeg....har jeg sagt noe som kan tolkes i feil retning da? *skolepike-smil* hihi (Det er ikke fredag for ingenting vet du, må jo finne på noe "gøy" når det er helg...selvom jeg skal være alene hjemme hele helga...)

Ikke meningen å sette deg på sånne voldsomme tanker altså, jeg mente faktisk bare å diskutere det på generelt grunnlag. Det var vel i grunn det jeg gjorde også...tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Høres rimelig ut. Ikke minst nå som jeg har lest skikkelig.

Trodde nemlig du hadde sagt at du ikke fantes sjalu i det hele tatt (det var vel kanskje mrxx, det?) og derfor var det litt rart at du var lettet over å få en annen leieboer :)

Jeg som ikke er sjalu. Eller jeg tror nok at alle er mer eller mindre sjalu i gitte situasjoner. Men pr. i dag så har jeg aldri vært plaget med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg holde meg da i skinnet jeg....har jeg sagt noe som kan tolkes i feil retning da? *skolepike-smil* hihi (Det er ikke fredag for ingenting vet du, må jo finne på noe "gøy" når det er helg...selvom jeg skal være alene hjemme hele helga...)

Ikke meningen å sette deg på sånne voldsomme tanker altså, jeg mente faktisk bare å diskutere det på generelt grunnlag. Det var vel i grunn det jeg gjorde også...tror jeg...

Du diskuterte det på et generelt grunnlag ja, men det er ikke til å unngå at hue begynner å jobbe litt for det:-)

Jeg har livlig fantasi skjønner du:-)

Hjemme alene??...jaja, da må du frem med hjelpemiddelkufferten:-)..........forresten hvor bodde du sa du?hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Du diskuterte det på et generelt grunnlag ja, men det er ikke til å unngå at hue begynner å jobbe litt for det:-)

Jeg har livlig fantasi skjønner du:-)

Hjemme alene??...jaja, da må du frem med hjelpemiddelkufferten:-)..........forresten hvor bodde du sa du?hehe.

hehe Bor ca 10 mil utenfor Oslo, det VET du. hehe Men hvor...du får bare begynne å lete. Eller ringe opplysningen "Hei, jeg skal ha tak i Guro som bor ca 10 mil utenfor Oslo."

Livlig fantasi er bra det vet du, det er sånn det skal være det. Bare så synd jeg ikke aner hva den fantasien din innebærer akkurat det, skulle gjerne visst det før en helg alene. Ops, jeg tar visst straks helg også ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Bor ca 10 mil utenfor Oslo, det VET du. hehe Men hvor...du får bare begynne å lete. Eller ringe opplysningen "Hei, jeg skal ha tak i Guro som bor ca 10 mil utenfor Oslo."

Livlig fantasi er bra det vet du, det er sånn det skal være det. Bare så synd jeg ikke aner hva den fantasien din innebærer akkurat det, skulle gjerne visst det før en helg alene. Ops, jeg tar visst straks helg også ja. ;)

Har allerede ringt opplysningen og sitter med alle data:-)

De fantasiene hadde du nok satt pris på tenkere jeg, hehe......de er ikke snaue:-)

Yepp, nå er det helg og jeg drar snart avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Har allerede ringt opplysningen og sitter med alle data:-)

De fantasiene hadde du nok satt pris på tenkere jeg, hehe......de er ikke snaue:-)

Yepp, nå er det helg og jeg drar snart avgårde.

Shit, da får jeg bare vente på telefon da....ble nesten stresset nå. hehe

God helg da, kos deg med fantasiene dine, synd du ikke vil dele dem med søte snill meg...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, da får jeg bare vente på telefon da....ble nesten stresset nå. hehe

God helg da, kos deg med fantasiene dine, synd du ikke vil dele dem med søte snill meg...hihi

Tlf kommer:-)

Ikke bra for deg å høre om mine fantasier da du skal være uten mann i hele helgen. Jeg prøver å beskytte deg litt vet du, så du ikke går helt av skaftet, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Tlf kommer:-)

Ikke bra for deg å høre om mine fantasier da du skal være uten mann i hele helgen. Jeg prøver å beskytte deg litt vet du, så du ikke går helt av skaftet, hehe

Beskytt meg fra meg selv sier jeg bare...får jeg ikke fantasier fra andre klarer jeg fint å skaffe meg dem selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...